نصب پکیج بایکان

نصب پکیج بایکان در تهران در حال حاضر با افزایش قابل توجهی روبرو شده و بسیاری از افرادی که تمایل دارند سیستم مد نظرشان از کیفیت کافی و کارایی مطلوب برخوردار باشد این دستگاه‌ها را برای خرید در نظر می‌گیرند. پکیج‌های بایکان ساخت کشور ترکیه بوده و از استانداردهای روز اروپا برخوردار شده‌اند. یکی از مهمترین دلایل افزایش خرید و استقبال از نصب پکیج بایکان در تهران و دیگر نقاط کشور مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد این محصولات است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به عدم اشغال فضا اشاره کرد. این سیستم‌ها را می‌توانید برای هر واحد مسکونی و یا تجاری به صورت کاملا مستقل و جداگانه نصب نموده و مورد بهره‌برداری قرار دهید.

نصب پکیج در سریع ترین زمان ممکن با تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی شو

نصب پکیج تاچی در تهران و غرب تهران/تاسیساتی شو

در این مطلب به ارائه مطالبی درباره نصب پکیج بایکان خواهیم پرداخت و مزایای استفاده از این سیستم‌ها را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

دلایل انتخاب پکیج بایکان

نصب پکیج بایکان در تهران با سرعتی بسیار بالا انجام شده و فرایند و مراحل ساده‌ای هم دارد. این محصول بدون سر و صدا بوده و لذا در هنگام کار کردن آن با مشکل تولید صدا مواجه نخواهید شد.

در حال حاضر بسیاری از افراد این دستگاه‌ها را برای گرم کردن فضاهای مختلف از قبیل منازل و آپارتمان‌ها، دفاتر کار، محیط‌های اداری و تجاری انتخاب و خریداری می‌کنند. آن‌ها بر این باورند که این سیستم‌ها دارای ایمنی بالایی هستند و عملکردی هوشمند دارند.

نصب انواع برندهای پکیج در تهران توسط تیم حرفه ای نصاب پکیج تاسیساتی شو

پکیج بایکان ساخت کجاست؟

پکیج بایکان که این روزها طرفداران بسیاری را پیدا کرده است یکی از برندهای پکیج که به عنوان تجهیزات گرمایشی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ساخت کشورهای مختلفی چون ایران,ترکیه,چین,کره جنوبی,ایتالیا می باشد. ممکن است کشورهای دیگری نیز پکیج بایکان را تولید نمایند اما اسامی کشورهایی که ذکر شد جزو معتبرترین ها کشورها در زمینه تولید پکیج بایکان می باشند.

مزایا پکیج بایکان

یکی از مهمترین مزایای نصب پکیج بایکان داشتن سنسور فلوسوئیچ است که از آن برای کنترل فشار آب در برد استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی آب نیز مجهز شده و حجم بسیار کمی هم دارند.

سبک بودن، داشتن طراحی ظاهری زیبا و منحصر به فرد و بدون شمعک بودن، برخورداری از سیستم بای پس اتوماتیک و شیر سه طرفه و برقی هستند که از آن به منظور حذف ضریب خطا استفاده می‌شود,از دیگر ویژگی‌های مثبت و مزایای پکیج بایکان است.

جهت نصب پکیج بایکان در مناطق غرب تهران,جیحون و بلوار فردوس تهران با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها
09216051688 | 09196017175

سرویس دوره ای و تعمیر پکیج بایکان شامل چه مواردی می شود؟

  • یکی از مواردی که در سرویس دوره ای پکیج بایکان چک می شود پمپ پکیج می باشد که در صورت نیاز به تعمیر معمولا این قطعه تعویض می شود. درست کار کردن پمپ پکیج باعث می شود با حداقل فشار آب هم بتوانید آب گرم داشته باشید.
  • پکیج های بایکان به سیستم عیب یابی الکترونیکی مجهز هستند که در زمان سرویس این مورد بررسی می شود تا پکیج با خطا مواجه نباشد و در صورت نیاز خطاها رفع گردند.
  • هواگیری پکیج هم نیز از موارد مهمی است که در هنگام سرویس به آن رسیدگی می شود.
تعمیر انواع برندهای پکیج در تهران توسط تیم حرفه ای تعمیرکاران پکیج تاسیساتی شو

برای نصب پکیج بایکان به کجا مراجعه کنیم؟

برای نصب و دریافت خدماتی از قبیل شستشو پکیج بایکان بهتر است به مجموعه‌های خبره و یا واحدهای نمایندگی این محصولات در تهران و سراسر کشور مراجعه کنید. چراکه این سیستم‌ها از حساسیت بالایی برخوردار شده و توجه به فرایند و مراحل نصب و یا سرویس و تعمیرات آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

در غیر این صورت ممکن است پکیج شما عملکرد بهینه و مطلوبی نداشته باشد. از سوی دیگر دریافت این خدمات از طریق واحدهای نمایندگی و مجموعه‌های معتبر به همراه گارانتی انجام می‌گیرد و این موضوع نیز شما را از کیفیت خدمات دریافت شده مطمئن می‌سازد.

جهت نصب پکیج بایکان در مناطق غرب تهران,گیشا و المپیک و شهران با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها

انواع پکیج بایکان:

نصب پکیج بایکان در تهران در دو نوع اصلی زمینی و دیواری انجام می‌شود. پکیج‌های دیواری این برند را می‌توانید بر روی دیوار و یا داخل کابینت نصب کنید. این سیستم‌ها به دلیل کوچک بودن و عدم اشغال فضا محبوبیت بسیار زیادی دارند و می‌توانید از آن‌ها برای فضاهای با متراژ کم استفاده کنید.

در حالی که پکیج‌های زمینی بایکان از امکان نصب بر روی زمین برخوردار شده و می‌توانید از آن‌ها برای متراژ‌های بالا بهره‌برداری نمایید. این دستگاه‌ها فضای بیشتری را نسبت به نوع دیواری اشغال می‌کنند.

تقسیم بندی انواع پکیج بایکان از نظر سوخت مصرفی

پکیج‌های بایکان را می‌توان از نظر نوع سوخت مصرفی هم دسته‌بندی کرده و در چهار نوع مختلف جای داد. پس شما می‌توانید هر کدام از انواع این محصولات را که ترجیح می‌دهید خریداری کرده و برای نصب آن‌ها اقدام کنید.

از جمله انواع این سیستم‌ها می‌توان به پکیج‌های گاز سوز بایکان اشاره کرد که دو نوع زمینی و دیواری دارند و یا پکیج‌های گازوئیل سوز این برند را نام برد. سیستم‌هایی که تنها در نوع زمینی طراحی و تولید شده و فرایند نصب آن‌ها باید حتماً در موتورخانه و یا انباری انجام شود.

پکیج‌های دوگانه سوز برند بایکان نیز تنها در نوع زمینی طراحی و تولید شده‌اند و برای نصب آن‌ها نیز به فضایی مانند موتورخانه و یا انباری نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: نصب پکیج دیواری در تهران

سخن آخر

برای نصب پکیج بایکان در تهران و دیگر نقاط کشور باید از بهترین و معتبرترین مجموعه‌ها و واحدهای نمایندگی کمک بگیرید. مجموعه‌هایی که دارای تیم تعمیرکاران مجرب بوده و آموزش دیده‌ترین سرویس کاران و نصابان را به کار می‌گیرند تا رضایت خاطر مشتریان را جلب نمایند.

جهت نصب پکیج بایکان در مناطق غرب تهران,جنت آباد و بریانک و پونک با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها
09216051688 | 09196017175
تماس با ما