نصب پکیج تاچی

برند تاچی یکی از محبوب‌ترین برندها در بازار پکیج و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی محسوب می‌شود. این برند چینی توانسته است با ارائه محصولات با کیفیت مناسب، رضایت مشتریان را در بازارهای جهانی کسب کرده و به شهرت و خوش نامی برسد، اگرچه سابقا محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و در رقابت با سایر رقبای خود شکست خورده به نظر می‌رسد اما با روی کار آمدن تحریم‌ها و کاهش برندهای مشهور جهانی در ایران، برند تاچی توانست به خوبی جایگاه خود را در بازار کشور ما تثبیت کند.

نصب پکیج در سریع ترین زمان ممکن با تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی شو
09216051688 | 09196017175

نصب پکیج تاچی در تهران/غرب تهران/تاسیساتی شو

ضمن این که با گذشت سال ها، شرکت تاچی موفق شد کیفیت محصولات خود را بهبود بخشیده و از این جهت رضایت مشتریان خود را تأمین کند. ما در این مقاله به بررسی نکات مهم پیرامون پکیج‌های تاچی خواهیم پرداخت و از خرید و نصب تا تعمیر پکیج تاچی را بررسی خواهیم کرد.

انواع پکیج های برند تاچی

پکیج تاچی نوعی پکیج دیواری هوشمند است که دارای صفحه نمایش بوده و بروز هرگونه خطا و مشکل در عملکرد پکیج، از طریق این صفحه نمایش به کاربر گزارش داده می‌شود. محصولات برند تاچی مدل‌های مختلفی از انواع پکیج‌ها را شامل می‌شود که عبارتند از:

- پکیج‌های تاچی دو مبدل مدل Smart

- پکیج‌های تاچی تک مبدل مدل Eco

- پکیج‌های تاچی بدون فن مدل ND

- پکیج‌های تاچی چگالشی مدل premium

- پکیج‌های تاچی مدل B

- پکیج‌های تاچی مدل C

- پکیج‌های تاچی مدل D

ظرفیت تمامی این پکیج‌ها از ۴ هزار تا ۲۴ هزار بوده و با نام‌های فن دار، بدون فن، چگالشی، تک مبدل و دو مبدل در بازار شناخته می‌شوند.

نصب انواع برندهای پکیج در تهران توسط تیم حرفه ای نصاب پکیج تاسیساتی شو

ویژگی های پکیج تاچی در مقایسه با دیگر برندها

محصولات برند تاچی دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی است که باعث می‌شود در مقایسه با سایر برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار بیشتر مورد توجه قرار گیرند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

- دارای صفحه نمایش کدهای خطا

- امکان تنظیم خودکار جریان گاز

- استفاده از سیستم ضد یخ

- دارای سیستم احتراق آهسته

- سیستم ضد نوسان دمای آبگرم مصرفی

- سیستم کنترل تخلیه گازهای حاصل از احتراق

- سیستم ایمنی کنترل حداکثر فشار ورودی

- آیونایز یا جرقه زن خودکار

اگرچه پکیج‌های تاچی دارای مزایای بی‌شماری نسبت به سایر مدل‌ها هستند اما باید به این نکته توجه داشت که سرویس پکیج شوفاژ دیواری تاچی به صورت منظم و دوره‌ای راز طول عمر و عملکرد بهینه این محصولات محسوب می‌شود.

مزیت های پکیج برند تاچی

استفاده از محصولات تاچی با مزیت‌های بی‌شماری همراه است. اگر در انتخاب این برند مردد هستید و نگرانی‌هایی چون خدمات تعمیر پکیج شوفاژ دیواری تاچی باعث می‌شود که در انتخاب سردرگم باشید، باید بگوییم که خدمات مناسبی در این زمینه ارائه می‌شود که مشتریان می‌توانند در شرایط گوناگون از جمله برای تعمیر پکیج تاچی، سرویس پمپ پکیج تاچی و… از طریق نمایندگی‌های مجاز این برند در تهران و سایر شهرها اقدام کنند.

از دیگر مزیت‌های پکیج تاچی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- وجود صفحه نمایش ارور و خطا در تمام مدل‌ها که امکان عیب‌یابی هوشمند و تعمیرات آسان را برای کاربر مهیا می‌سازد. از آنجایی که پکیج‌های تاچی دارای بورد هوشمند هستند، در صورت بروز مشکل برای این قطعه می‌توان با تعمیر برد پکیج تاچی یا تعویض این قطه در صورت لزوم، همچنان از امکان عیب‌یابی هوشمند این محصول بهره‌مند بود.

- وجود امکاناتی چون تنظیم خودکار جریان گاز با توجه به ظرفیت و عملکرد دستگاه

- دارای سیستم بای پس اتوماتیک

- آیونایزر محافظت شعله که باعث صرفه جویی در مصرف گاز و پیشگیری از آتش سوزی می‌شود.

- سیستم ضد گریپاژ پمپ

- امکان نصب ترموستات اتاقی و کنترل کارکرد پکیج با توجه به دمای تنظیمی ترموستات

- جلوگیری از یخ زدن یا ترکیدگی کویل در فصل سرما به کمک سیستم ضد یخ زدگی

کدوم مدل پکیج تاچی را انتخاب کنم؟

انتخاب از میان مدل‌های مختلف پیکج تاچی که دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند کار سختی به نظر می‌رسد. برای این که انتخاب خوبی داشته باشید نیاز است که مدل‌های مختلف این برند را با هم مقایسه کنید. ضمن این که در انتخاب بهترین پکیج تاچی عواملی چون: متراژ فضا، نوع مصالح ساختمانی، شرایط آب و هوایی، بودجه و انتظار کاربر نیز تأثیرگذار هستند.

با این وجود باید گفت که بهترین مدل شوفاژ دیوار تاچی مدل‌های دو مبدل و فن دار است که نسبت به سایر مدل‌ها دارای ایمنی بالاتری بوده و عمر بیشتری دارند.

جهت نصب پکیج تاچی در مناطق غرب تهران,جیحون و بلوار فردوس تهران با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها

 اهمیت نصب صحیح پکیج تاچی

یکی از مهمترین نکات بعد از خرید پکیج‌های تاچی، موضوع نصب استاندارد پکیج‌ها است. شرایط نصب استاندارد دستگاه نه تنها عملکرد آن‌ها بهینه می‌سازد بلکه می‌تواند بیشترین تأثیر را در عمر بالای دستگاه داشته باشد. استفاده از خدمات نصب پکیج تاچی در نمایندگی‌های مجاز این برند در تهران و سایر شهرهای بزرگ امکان‌پذیر است و ما در تاسیساتی شو این خدمت را با بهترین قیمت توسط حرفه ای ترین نصاب های پکیج به شما ارائه می دهیم.

تعمیر انواع برندهای پکیج در تهران توسط تیم حرفه ای تعمیرکاران پکیج تاسیساتی شو

خدمات تعمیر و سرویس دوره ای پکیج تاچی

موضوع دیگری که می‌تواند یک چالش برای دارندگان پکیج دیواری تاچی محسوب شود، مواردی چون تعمیر و سرویس دوره‌ای پکیج دیواری تاچی است که می‌توان از نمایندگی‌های معتبر این برند در تهران و سایر شهرها دریافت کرد و ما در تاسیساتی شو توسط بهترین تعمیرکاران پکیج این خدمات را شما ارائه می دهیم.

نباید فراموش کرد که سرویس‌های دوره‌ای به صورت جزئی و کلی می‌تواند عملکرد بهینه دستگاه و طول عمر آن را افزایش دهد. به طور مثال شارژ منبع پکیج تاچی موضوعی است که در یک سرویس دوره‌ای جزئی می‌توان به آن رسیدگی کرد اما گاهی مشکلات پکیج به گونه‌ای می‌شود که عملکرد آن را دچار اختلال می‌سازد که در این صورت باید به جای سرویس از خدمات تعمیر پکیج تاچی استفاده کرد. مثلا در صورت خرابی پمپ پکیج تاچی باید با تعویض پمپ پکیج شوفاژ دیواری تاچی این مشکل را برطرف کرد که در یک سرویس دوره‌ای کلی امکان‌پذیر است و یا شامل خدمات تعمیر پکیج می‌شود.

بیشتر بخوانید: نصب پکیج در تهران

سرویس دوره‌ای پکیج تاچی می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و عملکرد آن را بهینه سازد، در سرویس دوره‌ای معمولا قطعات پکیج باز شده و مورد بازبینی و بررسی قرار می‌گیرند. در صورت بروز مشکل و خرابی قطعات تعمیر شده و یا در صورت لزوم تعویض می‌شوند.

جهت نصب پکیج تاچی در مناطق غرب تهران,گیشا و المپیک و شهران با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها

در سرویس دوره‌ای کلی، عملکرد تک تک قطعات مورد توجه نیست بلکه اموری چون هواگیری و عملکرد رادیاتورها، رسوب گیری یا رسوب‌زدایی و یا با آگاهی از مشکل یک قطعه اقدام به تعمیر و تعویض کردن همان قطعه مورد توجه قرار می‌گیرد.

نکات مهم در خرید پکیج تاچی

برای خرید پکیج دیواری تاچی بهتر است به نمایندگی‌های معتبر و یا فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده این برند مراجعه شود. ضمن مقایسه مدل‌ها و دریافت مشاوره درباره انتخاب بهترین مدل متناسب با نیاز کاربر، ارائه کارت گارانتی و امکان دریافت خدمات پس از فروش از موارد دیگری است که باید به آن‌ها توجه شود.

توجه داشته باشید که پکیج یک محصول مصرفی است که باید مدام مورد بررسی و توجه قرار گیرد. توصیه ما این است که با انجام سرویس‌های دوره‌ای و منظم طول عمر و عملکرد دستگاه را افزایش دهید. ضمن این که برای تعمیر پکیج تاچی و یا انجام سایر امور مرتبط با سرویس، تعمیر و تعویض قطعات حتما از نیروی متخصص و ماهر برای این کار استفاده کنید.

جهت نصب پکیج تاچی در مناطق غرب تهران,جنت آباد و بریانک و پونک با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها
09216051688 | 09196017175
تماس با ما