نصب پکیج فرولی

پکیج‌های فرولی یکی از پروفروش‌ترین محصولات در بازار سیستم‌های گرمایش و سرمایش محسوب می‌شوند. فرولی یک برند ایتالیایی است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران دارای شعبه‌های مختلف است. در میان انواع مختلف محصولات فرولی که شامل پکیج و شوفاژهای دیواری در مدل‌های مختلف، چیلر، دیگ، رادیاتور، مینی چیلر، فن کوئل و… می‌شود، پکیج‌های دیواری فرولی شناخته شده‌ترین محصولات این برند در ایران محسوب می‌شوند.

ما در این مطلب قصد داریم به تمام نکات مهم پیرامون خرید تا نصب پکیج فرولی و از انواع مشکلات پکیج فرولی تا خدمات سرویس پکیج فرولی با شما صحبت کنیم. همراه ما باشید.

نصب پکیج در سریع ترین زمان ممکن با تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی شو


نصب پکیج فرولی در تهران/غرب تهران/تاسیساتی شو

مهمترین ویژگی های پکیج فرولی

پکیج‌های فرولی دارای مدل‌های مختلف با طراحی‌های متنوع و ظرفیت و گنجایش متفاوت هستند. برای این که بتوانید بهترین انتخاب را از میان محصولات متنوع این برند داشته باشید، آگاهی داشتن از ویژگی‌های پکیج‌های فرولی می‌تواند نقش مهمی در انتخاب بهتر داشته باشد. مهمترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای انواع مدل‌های مختلف پکیج فرولی در نظر داشت عبارتند از:

- ۳۶ ماه گارانتی محصولات

- کیفیت بالای تولید

- قابلیت اتصال به ترموستات‌های مختلف

- راندمان بالا و عملکرد اقتصادی

- دارای سیستم ضد یخ زدگی

- دارای مبدل حرارتی مس برای انتقال حرارت بیشتر

- دارای برد الکترونیکی هوشمند و مجهز به میکروپردازنده

- امکان نصب محصول در فضاهای بسته

- سیستم احتراق آهسته و تدریجی

- عیب‌یابی خودکار خطاها

- دارای سیستم بای پس

- تنظیم خودکا رجریان گاز

- دارای سیستم هواگیری اتوماتیک

مزایا پکیج فرولی نسبت به دیگر برندهای پکیج

پکیج‌های فرولی دارای انواع مختلفی هستند که کاربر می‌تواند با توجه به شرایط محل استفاده و متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را از میان آن‌ها داشته باشد. عموما پکیج‌های فرولی بر اساس نحوه کارکرد و ویژگی‌هایی که دارند طبقه‌بندی می‌شوند. این پکیج‌ها در ظرفیت‌های متفاوت تولید می شوند و مهمترین مزایای آن‌ها نسبت به سایر مدل‌های مشابه عبارتند از:

- همه محصولات این برند از نوع دو مبدل حرارتی اولیه و ثانویه هستند.

- دارای مبدل حرارتی مسی هستند.

- با آخرین تکنولوژی پیشرفته اروپا و دستگاه‌های تکنولوژیک طراحی و ساخته شده اند.

- دارای عملکرد بی‌صدا

- دارای راندمان حرارتی بالا

- دارای ابعاد مناسب بوده و فضای کمی اشغال می‌کنند.

- دارای خدمات پس از فروش و گارانتی نصب، تعمیر و تعویض قطعات

نصب انواع برندهای پکیج در تهران توسط تیم حرفه ای نصاب پکیج تاسیساتی شو

برد هوشمند پکیج فرولی

پکیج‌های فرولی دارای برد هوشمند هستند که وجود این بردها کمک می‌کند تا ضمن عیب‌یابی خودکار، نمایش کد خطاها به کاربر در انجام تعمیرات و ارورگیری کمک کند. آگاهی داشتن از ارور کد خطای پکیج فرولی کمک می‌کند بتوانید به موقع نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنید. اگر در مورد ارورهای پکیج فرولی و عیب‌یابی مشکلات آن اطلاعاتی ندارید، هیچ مشکلی وجود ندارد، در صورت نمایش کد ارور روی صفحه نمایشگر سریعا با با ما تماس بگیرید تا تکنسین‌های تعمیر پکیج برای رفع مشکل به شما کمک کنند. یکی از رایج‌ترین مشکلات پکیج‌های فرولی اختلال در عملکرد برد این محصول است. تعمیر برد پکیج فرولی توسط یک تکنسین ماهر و با تجربه به طور کلی مشکل را رفع کرده و هیچ نگرانی وجود ندارد.

جهت نصب پکیج فرولی در مناطق غرب تهران,جیحون و بلوار فردوس تهرانبا شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها
09216051688 | 09196017175

برای نصب و خدمات پکیج فرولی چکار کنید:

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص پکیج فرولی باید به آن توجه داشته باشید، شرایط نصب استاندارد محصول است. رعایت استانداردهای شرایط نصب می‌تواند به عملکرد بهینه دستگاه کمک کند. بنابراین توصیه ما این است که بعد از خرید پکیج‌های فرولی برای نصب این محصولات حتما از نیروی متخصص و با تجربه ما در گروه تاسیساتی شو استفاده کنید.

یکی دیگر از چالش‌های پیش روی خریداران پکیج فرولی استفاده از خدمات پس از فروش است. این خدمات عموما شامل نصب، راه اندازی، تنظیمات پکیج فرولی، سرویس‌های دوره‌ای جزئی و کلی و تعمیرات تخصصی این مدل پکیج‌ها می‌شود.

از آنجایی که پکیج‌های فرولی دارای برد هوشمند هستند، برای نصب و راه اندازی پکیج فرولی بهتر است از نیروی متخصص و ماهر استفاده شود که پکیج را در شرایط ایده آل و استاندارد نصب کرده و با تنظیم پکیج در شرایط متناسب به عملکرد بهینه دستگاه و همچنین افزایش طول عمر آن کمک کند.

تعمیر انواع برندهای پکیج در تهران توسط تیم حرفه ای تعمیرکاران پکیج تاسیساتی شو

نکات مهم در خصوص سرویس دوره ای پکیج فرولی

پکیج نیز مانند سایر محصولات از این دست، نیازمند سرویس‌های دوره‌ای منظم است. به یاد داشته باشید که چه دستگاه دچار مشکل باشد و چه نباشد، نیاز است که در فواصل معینی در طول سال (مثلا پایان هر فصل یا پایان فصول گرم و سرد سال) برای سرویس دوره‌ای پکیج اقدام شود.

در سرویس‌های دوره‌ای همه قطعات پکیج از نظر عملکرد و سلامت بدنه مورد بازبینی قرار می‌گیرند و در صورت نیاز قطعات دارای مشکل و مستهلک تعمیر یا تعویض می‌شوند. انجام سرویس‌های دوره‌ای پکیج‌های فرولی باید توسط نیروی کار متخصص و با تجربه که مهارت کافی در شناخت قطعات، عملکرد آن‌ها و مشکلاتی که ممکن است قطعات با آن‌ها مواجه شده و همچنین شناخت کدهای ارور و رفع آن‌ها دارا هستند، صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: نصب پکیج در تهران

جهت نصب پکیج فرولی در مناطقغرب تهران,گیشا و المپیک و شهرانبا شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها
09216051688 | 09196017175

از کجا پکیج فرولی بخریم؟

خرید پکیج فرولی از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر عرضه این محصولات به معنای دریافت گارانتی، تضمین اصالت کالا و همچنین بهره مندی از خدمات نصب و راه اندازی این پکیج‌ها خواهد بود. ضمن این که شما می‌توانید پیرامون انتخاب بهترین مدل پکیج فرولی با توجه به شرایطی چون مساحت فضا، نوع عملکرد، شرایط محل نصب، شرایط آب و هوایی، بودجه و… با کارشناسان تاسیساتی شو مشاوره کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

فراموش نکنید که در صورت نیاز به تعمیر یا سرویس پکیج فرولی باید حتما این کار توسط نیروی کار متخصص انجام گیرد، عدم آشنایی با ارورکدها و قطعات می‌تواند مشکلات پکیج را پیچیده‌تر کرده و یا به سایر بخش‌ها و قطعات آسیب وارد نماید.

سخن آخر

در حال حاضر همه خدمات پس از فروش از نصب و راه اندازی تا تعمیر و تعویض انواع قطعات از جمله تعویض پمپ پکیج فرولی، سرویس‌های دوره ای، ارورگیری، تنظیمات پکیج فرولی و… توسط گروه تاسیساتی شو قابل دریافت است.

جهت نصب پکیج فرولی درمناطق غرب تهران,جنت آباد و بریانک و پونکبا شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها
09216051688 | 09196017175
تماس با ما