نصب پکیج ایران رادیاتور

نصب پکیج ایران رادیاتور در حال حاضر با افزایش قابل توجهی روبرو شده و عده زیادی از افراد از انواع پکیج‌های زمینی و دیواری این برند برای گرم کردن سیستم‌های گرمایشی که با آب گرم کار می‌کنند استفاده کرده و این سیستم‌ها را جایگزین موتورخانه و یا آبگرمکن نموده‌اند. یکی از مهمترین مراحلی که خریداران این سیستم‌ها باید پشت سر بگذارند فرایند نصب پکیج ایران رادیاتور است که از اصول و قواعد خاصی تبعیت می‌کند. در این مقاله به ارائه مطالبی در این زمینه خواهیم پرداخت و برخی از مهم‌ترین مزایا و مراحل نصب پکیج­های ایران رادیاتور را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

نصب پکیج در سریع ترین زمان ممکن با تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی شو

نصب پکیج ایران رادیاتور در تهران/غرب تهران/تاسیساتی شو

مزایای پکیج ایران رادیاتور

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث شده نصب پکیج‌های ایران رادیاتور افزایش پیدا کند، مزایای این سیستم‌ها بوده که یکی از مهمترین آن‌ها امکان تنظیم دمای پکیج به اندازه مورد نیاز و دلخواه است. از سوی دیگر و در صورت سکونت در آپارتمان هر کدام از واحدها می‌توانند از سیستم گرمایشی جداگانه و مستقلی استفاده کنند.

با این حال یکی از مهمترین مزایا و ویژگی‌های مثبت پکیج‌های ایران رادیاتور که به افزایش نصب و استفاده از آن‌ها مدد رسانده میزان مصرف انرژی کمتر نسبت به دیگر سیستم‌های گرمایشی است. این دستگاه‌ها عملکردی بدون سر و صدا و تولید گرما داشته و ایمنی آن‌ها نیز نسبت به دیگر سیستم‌ها بیشتر است. برای نصب این پکیج‌ها به فضای زیادی نیاز نخواهید داشت.

فضای مورد نیاز برای نصب پکیج ایران رادیاتور

برای نصب این سیستم‌ها در ازای هر یک کیلووات توان پکیج به فضایی در حدود یک متر مکعب نیاز دارید. اگر این محیط فراهم نیست می‌توانید پکیج را به فضای آزاد و یا یک اتاق دیگر منتقل کنید. این فضا باید باز باشد. در غیر این صورت مشکل کمبود اکسیژن پیش آمده و یا عملکرد سیستم با اختلال روبرو می‌شود.

نصب انواع برندهای پکیج در تهران توسط تیم حرفه ای نصاب پکیج تاسیساتی شو

پکیج ایران رادیاتور در چه فضاهایی نباید نصب شود؟

فرایند نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور و.... باید توسط نمایندگی و مجموعه‌های معتبر انجام شود. این مجموعه‌ها نباید پکیج را در محیطی که گازهای اسیدی وجود دارد نصب کنند. همچنین نباید این سیستم‌ها در مکان‌هایی نصب شوند که احتمال آتش سوزی وجود دارد.

از سوی دیگر نباید آن‌ها را در فضاهای ۸ متر مکعب و کمتر نصب کنید. امکان نصب پکیج در فضاهایی مانند حمام، زیرزمین، دستشویی و.... نیز وجود ندارد.

جهت نصب پکیج ایران رادیاتور در مناطق غرب تهران,جیحون و شهرک آزادی با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها

هزینه نصب پکیج ایران رادیاتور

بسیاری از افرادی که تمایل به نصب و سرویس پکیج ایران رادیاتور و تعویض پمپ پکیج ایران رادیاتور داشته و یا می‌خواهند به دلایل نشتی آب پکیج ایران رادیاتور پی ببرند، قیمت و هزینه این خدمات را در نظر می‌گیرند. لازم است بدانید که قیمت نصب پکیج یک نرخ ثابت نبوده و با توجه به عواملی تعیین می‌شود. یکی از مهمترین این عوامل تخصص و تجربه نصاب بوده و عامل دیگر مراحلی است که وی باید پشت سر بگذارد. برای اطلاع دقیق از هزینه نصب با شماره های 09216051688 | 09196017175 تماس بگیرید.

مراحل نصب پکیج ایران رادیاتور

مراحل نصب پکیج‌های ایران رادیاتور با انتخاب نوع دستگاه و فن‌دار و یا بدون فن بودن آن و بررسی شرایط ساختمان آغاز می‌شود. پس از این کار باید توان دستگاه با ظرفیت حرارتی ساختمان مقایسه شده و تطبیق داده شود و محل مناسبی برای نصب تعیین گردد. محلی تراز و هموار و بدون رطوبت و نزدیک به دودکش. در مرحله بعدی باید دودکش از نظر قطر، ارتفاع، مکش، کلاهک و... کنترل شود.

بیشتر بخوانید: نصب پکیج دیواری در تهران

بررسی شارژ منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور قبل از نصب

فرایند نصب و اقداماتی از قبیل شارژ منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور و شستشو مبدل پکیج ایران رادیاتور باید حتماً توسط متخصصین انجام شود تا پیش از نصب به تست فشار منبع انبساط اقدام نموده و با کمک یک مانومتر آن را اندازه‌گیری کنند و اطمینان خاطر حاصل کنند که حداقل ۰.۵ بار فشار داشته و حداکثر فشار آن یک بار است. سپس دستگاه را نصب کنند. البته پیش از نصب باید دودکش مناسبی را برای آن در نظر بگیرند که از قطر و طول مناسبی برخوردار شده و در مسیر آن گرفتگی وجود نداشته باشد.

جهت نصب پکیج ایران رادیاتور در مناطق ستار خان,المپیک,سعادت آباد با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها

بررسی شیر رفت و برگشتی پکیج ایران رادیاتور

پس از پشت سر گذاشتن مراحل فوق باید نصاب پکیج، شیرهای رفت و برگشتی را از میان ورودی آب سرد به دستگاه، خروجی آب گرم مصرفی به ساختمان، رفت مدار گرمایش، برگشت مدار گرمایش و محل اتصال گاز شناسایی کند که این کار نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد.

پس اگر در این زمینه صاحب دانش و تجربه نیستید خود عهده‌دار آن نشده و این کار را به دست مجموعه‌ها و افراد خبره واگذار کنید تا عملکرد سیستم با اختلال و اشکال مواجه نشود.

شستشوی لوله کشی قبل از راه اندازی پکیج ایران رادیاتور

پیش از راه‌اندازی پکیج باید لوله کشی آن شست و شو شده و کاملاً تمیز شود تا هیچ گونه ذرات خارجی در آن به چشم نخورند. اگر این مرحله را انجام ندهید امکان ورود ذرات خارجی به داخل سیستم وجود دارد که به گیرپاژ شدن آن کمک رسانده و به احتمال زیاد پمپ سیرکولاتور می‌سوزد.

پس از اجرای این مرحله باید شلنگ گاز و اتصالات آن وصل شوند و تست فشار گاز ساختمان انجام گیرد. حواستان باشد که فشار گاز ساختمان با گاز شهری باید ۱۸ بار و با گاز مایع ۲۸ بار در نظر گرفته شود.

تعمیر انواع برندهای پکیج در تهران توسط تعمیر کاران پکیج تاسیساتی شو

نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور

یکی از مراحل نصب پکیج‌های ایران رادیاتور شارژ آب مدار گرمایشی است. برای این کار باید شیر پرکن دستگاه را باز کنید تا زمانی که مانومتر فشار دستگاه را بر روی عدد یک نشان دهد. در این صورت می‌توانید شیر پرکن را ببندید. پس از آن به هواگیری از رادیاتورها اقدام کرده و صبر کنید تا درجه به زیر عدد یک برسد.

با پایین آمدن درجه، دوباره شیر پرکن را باز کنید تا دستگاه درجه و عدد ۱ را نشان دهد. به این نکته هم دقت داشته باشید که شیر پرکن این سیستم‌ها باید همیشه بسته باشد و یا پکیج همواره از آب پر شود. در غیر این صورت امکان آسیب دیدگی آن وجود خواهد داشت.

فشار آب مانومتر باید میان درجات ۱ و ۱.۵ تنظیم گردد. اگر مشاهده کردید که فشار آب کم شده باید در ابتدا دلیل آن را بررسی کرده و سپس با باز کردن شیر پرکن فشار را بر روی عدد یک تنظیم نمایید و دوباره شیر پرکن را ببندید. فرقی نمی‌کند که در کدام فصل سال باشید. چه در تابستان و چه در زمستان، باید فشار آب را کنترل کنید تا کمتر از یک بار نشود و یا پکیج بدون آب کار نکند.

جهت نصب پکیج ایران رادیاتور در مناطق غرب تهران,جیحون و شهرک آزدی و ستارخان با شماره های زیر تماس بگیرید
اعزام تیم حرفه ای و متخصص تاسیساتی در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها
تماس با ما