سرویس کار پکیج در ستارخان تهران

پکیج‌ها دستگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند که هم کار آب‌گرم‌کن را انجام می‌دهند و هم کار موتورخانه را برای گرم‌کردن شوفاژها بر‌عهده می‌گیرند. با نصب یک پکیج می‌توانید به‌طور مستقل از سایر طبقات و واحد‌ها آب گرم داشته باشید. اگرچه این مزیت خیلی بزرگی است، اما این دستگاه‌ها برای عملکرد خود نیاز به سرویس دارند. اگر در مرکز شهر تهران سکونت دارید، سرویس پکیج در ستارخان می‌تواند اقدامات دوره‌ای را که برای نگهداری از این دستگاه‌ها لازم است انجام داده و شما را از سلامت و عملکرد صحیح دستگاه مطمئن کند.

شماره تماس سرویس پکیج در ستارخان 09196017175 | 09216051688

پکیج هر چند‌ وقت یک‌ بار باید سرویس شود؟

تعیین زمان ایده‌آل برای سرویس پکیج به‌عواملی مانند الگوی استفاده، کیفیت آب و مدل خاص دستگاه بستگی دارد. اما اگر بخواهیم خیلی کلی بگوییم، لازم است حداقل سالی یک‌بار از خدمات سرویس پکیج در ستارخان استفاده کنید، اما اگر هر شش ماه یکبار پکیج را سرویس کنید بهتر است. تعمیر و نگهداری منظم به جلوگیری از مشکلات کمک کرده، بهره‌وری انرژی را بیشتر می‌کند و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

سرویس پکیج در ولجنک
سرویس پکیج در صادقیه
سرویس پکیج در شهران

خدمات سرویس و تعمیر پکیج در ستارخان

خدمات سرویس و تعمیر پکیج در ستارخان شامل موارد زیر است:

از بین بردن رسوب پکیج در ستارخان

با گذشت زمان، رسوبات معدنی می‌توانند روی المنت گرمایشی و فضای داخلی مخزن جمع شوند و مانع انتقال حرارت و کاهش راندمان دستگاه شوند. رسوب‌زدایی به معنای حذف این رسوبات است و یک سرویس مهم پکیج محسوب می‌شود.

تکنسین‌های سرویس پکیج در ستارخان از مواد رسوب‌زدا یا محلول‌ها برای حل‌کردن تجمع مواد معدنی استفاده می‌کنند تا همه رسوب‌ها  را حل کرده و از دستگاه خارج کنند.

تنظیم و کنترل فشار آب پکیج در ستارخان

فشار مناسب آب برای عملکرد صحیح پکیج ضروری است. فشار زیاد یا کم آب می‌تواند منجر به مشکلات و آسیب احتمالی به دستگاه شود.

تکنسین‌های سرویس پکیج در ستارخان، فشار آب را بررسی و تنظیم می‌کنند تا مطمئن شوند که در محدوده توصیه‌شده قرار دارد. این کار به جلوگیری از نشتی کمک کرده، جریان آب را ثابت نگه می‌دارد و پکیج را از استرس‌های غیرضروری حفظ می‌نماید.


تعمیر انواع پکیج در تهران توسط تعمیرکاران حرفه ای تاسیساتی شو
تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ستارخان/تاسیساتی شو
تعمیر پکیج بوتان در ستارخان/تاسیساتی شو
تعمیر پکیج تاچی در ستارخان/تاسیساتی شو
تعمیر پکیج فرولی در ستارخان/تاسیساتی شو
تعمیر پکیج ایساتیس در ستارخان/تاسیساتی شو
تعمیر پکیج بایکان در ستارخان/تاسیساتی شو

آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون پکیج در ستار خان

پمپ سیرکولاسیون سبب توزیع یکنواخت آب گرم در سراسر سیستم پکیج می‌شود. اگر شفت پمپ گیرکرده باشد، عملکرد آن مختل می‌شود.

تکنسین‌های سرویس پکیج در ستارخان پمپ را بررسی کرده و در صورت لزوم شفت پمپ را آزاد می‌کند تا به‌طور آزادانه حرکت کند. آزاد‌شدن محور پمپ سیرکولاسیون به حفظ گردش مناسب آب، جلوگیری از گرم‌شدن ناهموار و بهبود کارایی کلی کمک می‌کند.

هزینه تعمیر و سرویس پکیج در ستارخان

قیمت تعمیرات و سرویس پکیج در گروه تاسیساتی شو نسبت به سایر رقبا بسیار رقابتی می باشد و البته تمامی هزینه ها طبق نرخ اتحادیه برای تعمیر و سرویس پکیج می باشند پس بدون هیچ نگرانی می توانید سرویس و تعمیر پکیج خود را در ستارخان به تاسیساتی شو بسپارید.شاید برایتان این سوال ایجاد شده باشد که چطوری هزینه های تعمیر و سرویس پکیج را کاهش دهیم یا چکار کنیم که پکیج دچار مشکل و خرابی نشود؟!

اگر به راهکارهایی که در زیر آمده است عمل کنید این اطمینان را به شما می دهیم که هزینه هایتان مقدار زیادی کاهش خواهد یافت.

  • بالا نبردن درجه گرمایش شوفاژ تا انتها
  • اگر پنجره کنار پکیج است آن را کمی باز بزارید
  • نصب درپوش دودکش در پشت بام در صورت نداشتن فن در پکیج
  • حتما از محافظ برق استفاده کنید تا از سوختن ناگهانی برد جلوگیری کنید.
  • در صورت کم شده یکباره فشار پکیج با سرویسکار تماس بگیرید. 
  • حداکثر هر دو سال یکبار اسید شویی انجام دهید که مانع از خراب شدن پکیج می گردد.

کنترل و تنظیم شیر گاز پکیج در ستارخان

شیر گاز شدت جریان گازی راکه به مشعل می‌رود تنظیم می‌کند. تنظیم مناسب برای احتراق درست گاز و تولید گرمای کافی ضروری است.

تکنسین‌های سرویس پکیج در ستارخان برای اطمینان از مخلوط‌شدن صحیح گاز و هوا، شیر گاز را بازرسی و تنظیم می‌کنند. بهینه‌سازی میزان گاز آزاد شده از لوله، باعث احتراق صحیح، کاهش مصرف انرژی و افزایش عملکرد می‌شود.

نصب انواع پکیج در تهران توسط نصاب های حرفه ای پکیج تاسیساتی شو

کنترل و تنظیم حرارت پکیج در ستارخان

ترموستات قطعه‌ای است که حرارت آب را تنظیم می‌کند. در صورتی که این قطعه درست تنظیم نشده باشد و یا خراب باشد، دمای آب به‌خوبی تنظیم نشده و سبب  آزار و اذیت زیادی می‌شود.

تکنسین‌ها در حین سرویس، تنظیمات دما را بررسی می‌کنند و در‌صورتی‌که ترموستات اختلال داشته باشد، آن را تعمیر یا تعویض می‌کنند.

کنترل عملکرد دودکش یا فن پکیج در مرکز شهر تهران

تهویه مناسب برای پکیج بسیار مهم است. دودکش یا فن، سبب خروج محصولات جانبی سوخت گاز شده و مانع از تجمع آن‌ها در محیط و خطرات احتمالی می‌شوند.

تکنسین‌ها هنگام سرویس دوره‌ای، دودکش یا فن را بازرسی و آزمایش می‌کنند تا مطمئن شوند که مسیر آن باز است و گاز به‌خوبی خارج می‌شود. اگر پکیج، هم دودکش و هم فن داشته باشد، معمولا بررسی عملکرد فن کافی است. اما در مورد دستگاه‌هایی که تنها دودکش دارند، باید باز‌ بودن مسیر دودکش بررسی شود.

هواگیری انواع پکیج در ستارخان

هوا می‌تواند در سیستم پکیج جمع شود و مانع از انتقال حرارت شده و همچنین سبب ایجاد صدا در حین کار گردد. هواگیری، هوای محبوس‌شده در داخل دستگاه را خارج کرده و عملکرد سیستم را بهتر می‌کند.

تکنسین‌های سرویس پکیج در ستارخان، هوا را از سیستم آزاد می‌کنند تا دستگاه بهتر کار کرده و سرو صدای زیادی ایجاد نکند. این سرویس سبب عملکرد بی‌صداتر و بهبود کارایی می‌شود. سرویس هواگیری از جمله سرویس‌های مهم پکیج است. از آن‌جا که در زمان انجام آن احتمال پاشش آب داغ به سر و صورت فرد وجود دارد، بهتر است از سرویس پکیج در ستارخان کمک بگیرید.

سخن آخر

موارد ذکر‌شده در این مقاله، تنها برخی از خدمات سرویس پکیج در ستارخان است. در طول سرویس دوره‌ای تمام مشکلات احتمالی و قطعات خراب تشخیص داده شده و مشکلات موجود برطرف می‌گردد.

برای اطلاع از هزینه سرویس پکیج با ما تماس بگیرید.

سرویس پکیج در ستارخان با تیم حرفه ای تعمیرکاران تاسیساتی شو  09196017175 | 09216051688