سرویس پکیج در جیحون تهران

پکیج‌ها، این وسایل گرمایشی پیشرفته، یکی از دستگاه‌های رایج درخانه‌های امروزی هستند. آن‌ها آب گرم مورد نیاز برای شست‌و‌شو و گرم‌کردن خانه را فراهم کرده و شما را از درگیری‌های مربوط به موتورخانه راحت می‌کنند. با توجه به وابستگی گرمایش کل خانه به پکیج، سرویس دوره‌ای این دستگاه‌ها قبل از خرابی، اهمیت زیادی دارد. سرویس پکیج در جیحون به شما کمک می‌کند تا بدون اختلال در کارکرد دستگاه، آن را سرویس کرده و در تابستان و زمستان، بدون وقفه از آن استفاده کنید.

بهتر است برای اطمینان از کارکرد صحیح دستگاه، هر شش ماه یک‌بار و یا حداقل سالی یک‌بار دستگاه خود را سرویس کنید. ما در این مقاله خدماتی را که سرویس‌کار انجام می‌دهد معرفی کرده و شیوه انجام آن‌ها را نیز توضیح می‌دهیم.

تعمیر انواع پکیج در تهران توسط تعمیرکاران حرفه ای تاسیساتی شو
شماره تماس سرویس پکیج در جیحون  09196017175 | 09216051688

رسوب‌زدایی مخزن پکیج در جیحون

به دلیل املاح موجود در آب، به‌تدریج مخرن رسوب می‌گیرد. این رسوبات روی هم جمع شده و مانع از گرم‌شدن مناسب آب می‌شوند. یکی از اقدامات مهمی که توسط سرویس پکیج در جیحون انجام می‌شود رسوب‌زدایی مخزن است. رسوب‌زدایی در مراحل زیر انجام می‌شود.

  1. تکنیسین منبع آب و برق را قطع می‌کند.
  2. یک شلنگ را به شیر تخلیه مخزن وصل کرده و آب را با دقت از مخزن تخلیه می‌کند.
  3. تکنسین یک مخلوط رسوب‌زدا، مانند مخلوط سرکه و آب را آماده می‌کند (ممکن است از محلول‌های آماده برای این کار استفاده نماید).
  4. محلول رسوب‌زدا را داخل مخزن ریخته و مطمئن می‌شود که المنت حرارتی و سایر اجزای داخلی همگی در این محلول غوطه‌ور هستند.
  5. تکنسین صبر می‌کند تا محلول برای دقایقی داخل مخزن باقی بماند. این زمان وابسته به‌میزان رسوب، حجم مخزن و نوع ماده رسوب‌زدا متفاوت است.
  6. پس از رسوب زدایی، تکنسین مخزن را کاملاً با آب تمیز می‌شوید تا محلول رسوب‌زدا و هرگونه رسوب جدا‌شده، خارج گردد.
  7. سپس شیر تخلیه را محکم بسته و برق و آب را دوباره متصل می‌کند.

بررسی فن و لوله اگزوز پکیج در جیحون

یکی دیگر از خدمات سرویس پکیج در جیحون، بررسی فن و لوله اگزور است. این قطعات نقش مهمی در خروج گازهای مضر دارند و در صورتی‌که به‌درستی عمل نکنند، ممکن است گازها در داخل محیط پخش شده و خطراتی را ایجاد کنند. برای انجام این کار، تکنسین سرویس پکیج در جیحون مراحل زیر را در پیش می‌گیرد.

  • منبع برق را خاموش می‌کند
  • پانل را باز می‌کند تا به فن و لوله اگزوز دسترسی پیدا کند
  • فن لوله اگزوز را از نظر وجود هرگونه آشغال، گرد‌و‌غبار یا انسداد بررسی می‌کند. برای این کار علاوه بر مشاهده ممکن است جسمی را از یک طرف لوله وارد کرده و از طرف دیگر آن خارج کند. این کار در صورتی انجام می‌شود که احتمالا انسداد وجود داشته باشد.
  • تکنسین از یک برس یا پارچه نرم برای تمیز‌کردن تیغه‌های فن و سطوح لوله استفاده می‌کند و تیغه‌های فن و لوله را از نظر هرگونه آسیب یا خرابی بررسی می‌نماید.
  • در صورت لزوم قطعات را تعویض کرده و سپس پنل را دوباره می‌بندد.
نصب انواع پکیج در تهران توسط نصاب های حرفه ای پکیج تاسیساتی شو

بررسی فشار پکیج در جیحون

اگر فشار پکیج بیش از حد زیاد باشد، به اجزای مختلف آن آسیب وارد شده و حتی احتمال خطر وجود دارد. فشار پایین نیز سبب کاهش عملکرد دستگاه می‌شود. تکنسین سرویس و تعمیر پکیج در جیحون برای بررسی و تنظیم فشار مراحل زیر را در پیش می‌گیرد:

  1. هم منبع برق و هم منبع آب را خاموش می‌کند.
  2. شیر فشار‌شکن روی پکیج را پیدا می‌کند. این شیر معمولاً در نزدیکی بالای مخزن قرار دارد.
  3. شیر فشار‌شکن و نواحی اطراف آن را از نظر هر‌گونه نشتی بررسی می‌کند
  4. شیر را باز کرده و سپس آن را مجددا می‌پیچاند تا فشار به‌اندازه لازم برسد. فشار لازم برای انواع پکیج متفاوت است و بر اساس دستور سازنده مشخص می‌شود.
  5. منبع تغذیه و آب را دوباره وصل می‌کند.

علاوه‌بر این سه سرویسی که در قسمت بالا توضیح داده شد، سرویس دوره‌ای پکیج شامل موارد زیر هم هست:

  • هواگیری
  • آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون
  • بررسی عملکرد مدار گرمایشی و بهداشتی
  • تنظیم شیرگاز
  • تنظیم ترموستات

سخن آخر

سرویس پکیج در جیحون شامل همه اقداماتی می‌شود که برای نگهداری و افزایش طول عمر دستگاه لازم است. حتی ممکن است این سرویس دوره‌ای شامل تعمیر نیز باشد.در این شرایط تکنسین، در ضمن سرویس متوجه ایرادی شده و آن را قبل از تشدید یا آسیب به سایر قطعات برطرف می‌کند. برای اطلاع از هزینه سرویس پکیج در جیحون با ما تماس بگیرید.

سرویس پکیج در جیحون با تیم حرفه ای تعمیرکاران تاسیساتی شو  09196017175 | 09216051688