تعمیر پکیج بایکان

تعمیر پکیج بایکان در تهران

پکیج بایکان یک پکیج معروف است که شرکت تولید‌کننده آن باکسی (Baxi) نام دارد. باکسی تولید‌کننده معروف محصولات گرمایشی و آب گرم از جمله پکیج است؛ یک شرکت بریتانیایی که سال‌هاست در صنعت گرمایش فعالیت می‌کند. پکیج بایکان در کشورهای مختلفی مانند ایران، کره جنوبی، ترکیه، چین و ایتالیا ساخته می‌شود. اما این پکینج نیز مانند سایر پکیج‌ها و وسایل گرمایشی، پس از مدتی نیاز به سرویس و تعمیرات دارد. برای تعمیر پکیج بایکان باید از یک تکنسین آموزش‌دیده که در زمینه تعمیر پکیج بایکان تجربه زیادی دارد کمک بگیرید.

تعمیر پکیج بایکان در تهران 09196017175 | 09216051688

ما در این‌جا خرابی‌های رایج و تعمیرات پکیج بایکان را بررسی می‌کنیم.

گرم‌نشدن آب پکیج بایکان

گرم‌نشدن آب یکی از مشکلات رایج پکیج‌ها از جمله پکیج بایکان است که برای حل آن نیاز به تعمیر پکیج بایکان است. علل احتمالی این مشکل، اختلالات مربوط به المنت گرمایش، ترموستات، تامین گاز یا مشکلات الکتریکی است. بسته به علت، تعمیر پکیج بایکان ممکن است شامل تعویض المنت گرمایش خراب، تنظیم ترموستات، بررسی منبع گاز یا رفع مشکلات الکتریکی باشد.

آب گرم ناکافی پکیج بایکان

در برخی از موارد آب گرم می‌شود، اما میران آب‌گرم کافی نیست. علل احتمالی این مشکل رسوب در مخزن، خرابی ترموستات یا خرابی المنت گرمایشی است. تعمیر پکیج بایکان در این شرایط بر شست‌و‌شوی مخزن برای حذف رسوبات، تنظیم ترموستات یا تعویض المنت گرمایشی معیوب متمرکز است.

نشت آب از پکیج بایکان

گاهی آب از دستگاه پکیج نشت کرده و محیط اطراف را خیس می‌کند. علل احتمالی این مشکل خوردگی، شل‌شدن اتصالات یا خراب‌بودن شیر فشار‌شکن است. تعمیر پکیج بایکان در این شرایط شامل تعمیر یا جایگزینی قطعات خورده، سفت‌کردن اتصالات یا تعویض شیر فشار‌شکن خراب است.

صداهای عجیب در پکیج بایکان

گاهی ممکن است صداهای عجیبی از پکیج بایکان خود بشنوید که شما را نگران می‌کند. علل احتمالی این سرو‌صداها، تجمع رسوب در مخزن است که باعث گرم‌شدن بیش از حد و صداهای غرش می‌شود. برای حل این مشکل، تکنسین، مخزن را با محلول مناسب رسوب‌زدا شستشو می‌دهد تا هرگونه رسوب جدا شده و صداهای عجیب و غریب را از بین ببرد.

بهترین تعمیر کار پکیج بایکان در تهران 0919601715 | 09216051688
تعمیر انواع برندهای پکیج در تهران توسط تعمیرکاران حرفه ای تاسیساتی شو

آب زنگ‌زده در پکیج بایکان

اگر پس از بازکردن شیر آب، با آب زنگ‌زده و زرد رنگ روبرو می‌شوید، دلیل آن خوردگی داخل مخزن است. در این شرایط برای تعمیر پکیج بایکان باید مخزن را تعویض نمود. علاوه بر این، نصب یک میله آند می‌تواند به جلوگیری از خوردگی در آینده کمک کند.

مشکلات چراغ پایلوت پکیج بایکان

گاهی چراغ پایلوت شرایط غیرطبیعی را گزارش می‌کند. علل احتمالی مشکلات ترموکوپل، معیوب‌بودن دریچه گاز یا جریان ناکافی گاز در محفظه احتراق است. تعمیرات شامل تعویض ترموکوپل خراب، تنظیم دریچه گاز، یا رفع مشکلات تهویه است.

مشکلات شیر تخلیه فشار پکیج بایکان

شیر کاهش فشار (PRV) روی پکیج، یک جزء ایمنی بسیار مهم است که برای آزادکردن فشار اضافی از مخزن طراحی شده است تا از افزایش فشار به سطوح بالا و ایجاد خطر جلوگیری کند. وقتی شیر خراب شود و یا فشار مخزن بیش از حد بالا باشد، نیاز است که یک تکنسین از پکیج بایکان بازدید کرده و فشار را تنظیم کند. اگر شیر خراب باشد، تعویض شیر ضروری است.

آب بدبو یا بدرنگ در پکیج بایکان

گاهی ممکن است آبی که از آب‌گرم‌کن خارج می‌شود، زنگ‌زده نباشد، اما رنگ و بوی بدی داشته باشد. علل احتمالی این مشکل، رشد باکتری در مخزن است. شست‌و‌شوی مخزن و ضدعفونی‌کردن آن می‌تواند به از بین بردن باکتری‌ها و بهبود کیفیت آب کمک کند.

شماره تعمیر کار پکیج بایکان در تهران,هزینه تعمیر پکیج بایکان 09196017175 | 09216051688

افزایش قبوض انرژی بالا در پکیج بایکان

اگر بدون هیچ تغییری قبض برق یا گاز شما افزایش پیدا کرده است، ممکن است علت عایق ناکافی در اطراف مخزن و لوله‌ها، تنظیم ترموستات روی دمای بالا یا خرابی المنت گرمایشی باشد. تعمیر پکیج بایکان در این شرایط شامل افزودن عایق، تنظیم ترموستات یا جایگزینی المنت گرمایشی خراب است.

هر کدام از نشانه‌های بالا را که در پکیج خود می‌بینید، تعمیر پکیج بایکان در تهران می‌تواند آن را برطرف کند. تکنسین‌های ما منشاء مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف می‌کنند.

نصب انواع برند پکیج در تهران توسط تیم نصابان پکیج حرفه ای تاسیساتی شو
تماس با ما