تعمیر پکیج بوتان

تعمیر پکیج بوتان غرب تهران

خراب شدن و نیاز به تعمیر پکیج بوتان یکی از مشکلات مهمی است که خیلی از افراد را درگیر می‌کند. در واقع نداشتن آب گرم در روزهای سرد زمستانی یا حتی در باقی روزهای سال می‌تواند زندگی را مختل کند چراکه امکان حمام کردن، شستن ظروف و غیره از بین می‌رود.

در نتیجه باید به صورت دوره‌ای، نسبت به سرویس پکیج اقدام کنید. برای این کار از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید که در این زمینه دارای تجهیزات مناسب و تجربه قبلی هستند و به این ترتیب می‌توانند عیب‌یابی را ریشه‌ای انجام دهند. با توجه به اهمیت این موضوع، برای اطلاع از جزئیات تعمیر پکیج بوتان تهران تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سرویس پکیج بوتان غرب تهران

همان‌طور که می‌دانید، پکیج بوتان دارای قسمت‌ها و قطعات مختلفی شامل برد، پمپ، منبع، شعله، سیستم تهویه و غیره است. در نتیجه، معیوب شدن و آسیب دیدن هر یک از این قطعات می‌تواند به ایجاد مشکلات مختلفی نظیر گرم نشدن آب، صدا دادن پکیج، روشن نشدن شعله، داغی بیش از حد و سایر موارد مشابه منجر شود. در اغلب این موارد به تعمیر برد، پمپ و یا منبع پکیج نیاز خواهد بود.

تعمیر برد پکیج بوتان در غرب تهران

تعمیر برد پکیج بوتان در هر یک از مدل‌های آن به شکل متفاوتی انجام می‌شود. برای مثال در بعضی نمونه‌ها لازم است که سرویس‌کار برد را خارج کند و آن را به‌صورت کامل باز کند تا بتواند به بررسی و یافتن مشکل بپردازد. در حالی که در مدل‌های دیجیتال و جدیدتری نظیر بوتان پرلا کافیست سرویس کار با ارور و کدهای خطا آشنا باشد و بر اساس آن به رفع ایراد اقدام کند. برای مثال در مدل پرلا خرابی و نیاز به تعمیر برد با ارور E01 نمایش داده می‌شود.

شماره تعمیر کار پکیج بوتان در تهران 09196017175 | 09216051688

تعویض پمپ پکیج بوتان در غرب تهران

عوامل مختلفی می‌تواند باعث خرابی پمپ پکیج شود؛ از جمله بدون آب کار کردن پمپ. اما زمانی که پمپ آسیب می‌بیند، چنین نشانه‌هایی رخ می‌دهند:

  1. پمپ مدام کار می‌کند.
  2. آب خروجی گرم نمی‌شود.
  3. آب دمای ثابتی نداشته و مدام سرد و گرم می‌شود.
  4. سروصدای زیادی ایجاد می‌کند.
  5. پمپ پکیج بوتان داغ می‌شود.

در این شرایط باید به تعمیر پمپ اقدام کرد. البته در بسیاری از موارد امکان تعمیر وجود ندارد و باید آن را با قطعه اصلی و باکیفیت جایگزین کرد که این کار تنها از دست سرویس کاران مجرب تاسیساتی شو برمی‌آید.

تعمیر کار پکیج بوتان در تهران/تاسیساتی شو

تعمیر منبع پکیج بوتان

تعمیر منبع پکیج دیگر از مواردی است که در سرویس پکیج بوتان قرار می‌گیرد. زمانی که سرویس کار تست‌های لازم را برای بررسی کردن وضعیت منبع انبساط انجام می‌دهد، اگر هوا خارج شود، منبع سالم بوده و اگر آب خارج شود، منبع معیوب است. از دیگر علائم خرابی منبع که بر اساس آن‌ها باید اعزام سرویس کار برای تعمیر پکیج بوتان تهران را درخواست کنید، این موارد هستند:

  1. افت فشار
  2. دفرمه شدن
  3. خالی شدن باد منبع
  4. خراب شدن دیافراگم

رسوب‌گیری و هواگیری پکیج بوتان در غرب تهران

اگر سرویس پکیج بوتان را به‌صورت دوره‌ای و در زمان مناسب انجام دهید، با رسوب‌گیری و هواگیری به‌موقع از بسیاری از خرابی‌ها جلوگیری کرده‌اید.‌ در بعضی از مدل‌ها این مسئله با کد خاصی نمایش داده می‌شود. در سایر موارد بعضی علائم پکیج نشان‌دهنده نیاز آن به رسوب‌گیری و هواگیری هستند. مثلا نشانه‌های زیر، به معنای نیاز به هواگیری پکیج است:

  1. داغ شدن آب زمان زیادی می‌برد.
  2. پکیج صدای تق تق می‌دهد.
  3. فشار آب گرم در حمام و سرویس بهداشتی کم است.
  4. پکیج روشن شده اما آب داغ نمی‌شود.
هزینه تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران 09196017175 | 09216051688
تعمیر انواع برندهای پکیج در تهران توسط تعمیرکاران حرفه ای تاسیساتی شو

علت نشتی آب پکیج بوتان

نشتی آب از دیگر مشکلاتی است که نیاز به تعمیر پکیج بوتان را به وجود می‌آورد. دلایل مختلفی موجب چکه کردن و نشتی آب پکیج بوتان می‌شوند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. پوسیده شدن قطعات داخلی
  2. خراب یا مسدود شدن شیر تخلیه
  3. معیوب بودن پمپ پکیج
  4. رسوب گرفتن مخزن
  5. خراب بودن مبدل حرارتی

در این شرایط سرویس کار با بررسی وضعیت پکیج و عیب‌یابی آن می‌تواند منبع مشکل را برطرف کند و به این ترتیب نشتی آب از بین خواهد رفت.

ارور کد خطا پکیج بوتان

امروزه مدل‌های جدید و مدرن پکیج بوتان از نوع دیجیتال هستند. به این معنا که از یک صفحه دیجیتالی و برنامه‌ریزی دقیق برخوردار شده‌اند. زمانی که یک مشکل خاصی وجود داشته باشد، این صفحه کد خطا یا ارور مربوط به آن را با اعداد و حروف نمایش می‌دهد. به این ترتیب متخصص تعمیر پکیج با سرعت و سهولت بیشتری می‌تواند ایراد را شناسایی و برطرف کند.

برای مشاهده لیست ارور ها و کد خطاهای دیگر برندهای پکیج پیشنهاد می گردد از صفحه کد خطاهای انواع پیکج دیدن فرمایید.

تعمیر مدل‌های مختلف پکیج بوتان

همان‌طور که اشاره کردیم، پکیج‌های این برند دارای انواع گوناگونی بوده و به این ترتیب تعمیر پکیج بوتان برای هر مدل و نوع خاص آن باید با تخصص و دانش مربوطه انجام شود. برای مثال در تعمیر بعضی از مدل‌ها ممکن است به تعویض قطعه نیاز باشد.

خراب شدن هر مدل می‌تواند به شکل متفاوتی رخ دهد. برای نمونه در بعضی موارد پکیج بوتان از نوع اپتیما اگر برد دستگاه خراب شود، شاهد کار نکردن قطعه پمپ هستیم. در نتیجه تنها سرویس کاری که در این زمینه از تخصص و تجربه لازم برخوردار باشد، می‌تواند عیب‌یابی را انجام دهد. در غیر این صورت ممکن است به سراغ تعویض قطعه سالم برود. بعضی از مدل‌های این پکیج به شرح زیر هستند:

  • پرلا
  • پرلاپرو
  • پارما
  • ورونا
  • بیتا
  • کالداونزیا
  • اپتیما
تعمیر انواع مدل های پکیج بوتان در غرب تهران 09196017175 | 09216051688
نصب انواع برند پکیج در تهران توسط تیم نصابان پکیج حرفه ای تاسیساتی شو

سرویس کار پکیج بوتان در تهران/تاسیساتی شو

سایت سرویس کاران پکیج بوتان در غرب تهران

در نهایت توجه داشته باشید که امروزه با مراجعه به سایت سرویس کاران بوتان می‌توانید به‌آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن به تعمیر پکیج خود اقدام کنید. تنها باید درخواست اعزام متخصص را در عرض چند ثانیه ثبت نمایید. در نتیجه به اقدام غیرتخصصی و سعی در رفع مشکل بدون تجربه نیازی نیست و پیشنهاد می‌کنیم از متخصصین برای رفع ایرادات کمک بگیرید.

تماس با ما