تعمیر کولرگازی پنجره ای در تهران

کولر گازی پنجره ای همانطور که از نامش پیدا است در پنجره نصب می گردد به این صورت یک قسمت آن در داخل فضای داخلی و قسمت موتور در فضای خارجی قرار می گیرد.کولر های گازی پنجره ای بهترین انتخاب برای فضاها و محیط های کوچک می باشند و به خصوص فضاهایی که امکان نصب کولر های گازی اسپلیت میسر نمی باشد. حالا در ادامه همراه ما باشید تا با مشکلات کولرهای گازی پنجره ای بیشتر آشنا شوید.کولر گازی پنجر ه ای مناسب منازل کوچکشارژ گاز کولر گازی پنجره ای

کولرهای گازی پنجره ای برای عملکرد درست باید مخزن گاز به اندازه کافی شارژ باشد و دچار آسیب و تخلیه نگردد.عواملی که باعث آسیب به شارژ کولر گازی می گردند:

  • آسیب و ضربه به کولر گازی پنجره ای
  • ایجاد شکستگی ها در کولر گازی پنجره ای
  • تعویض کمپرسور
  • سائیدگی لوله های کولر گازی پنجره ای
  • نشتی های بسیار ریز در کولر گازی

حالا در مواردی نیاز است که شارژ گاز کولر بصورت کامل صورت گیرد بطور مثال در زمان تعویض کمپرسور و نشتی ها باید شارژ گاز بطور کامل انجام گردد و در موارد دیگر نیاز به شارژ گاز تکمیلی می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی میتسوبیشی غرب تهران

جهت شارژ گاز کولر گازی حتما باید از متخصصین تاسیساتی شو کمک بگیرید زیرا به این کار با کمک ابزار خاصی انجام می گردد که تنها در تعمیرگاه های تخصصی کولرگازی موجود می باشد و به واسطه این دستگاه نیاز به تخلیه گاز کولر نمی باشد و تنها شارژ دستگاه انجام می گردد.

عیب یابی و تعمیر و سرویس کولر گازی - اسپلیت در مناطق مختلف تهران
شماره تماس تعمیرکاران کولر گازی در تهران 09196017175 | 09216051688 

مشکلات و عیب های کولر گازی پنجره ای

اگر شما هم در منزل و یا محل کار خود از کولر گازی پنجره ای استفاده می کنید, ممکن است با این دست مشکلات مواجه شوید:

دلایل روشن نشدن کولر گازی پنجره ای

قطع بودن اتصلات برقی: حتما از وصل بودن اتصالات برقی و جریان برق درون دستگاه مطمئن باشید و حتی میتوانید با استفاده از فاز متر این مورد را چک کنید.

  • معیوب بودن اورلود کولر گازی پنجره ای
  • تنظیم نبودن ترموستات کولر گازی پنجره ای
  • خراب شدن رله استارت
  • خراب شدن برد کولر گازی پنجره ای

از میان مواردی که در بالا ذکر شد زمانی که با مشکل روشن نشدن کولر گازی پنجره ای مواجه شدید در اولین اقدام باید اتصالات برقی را بررسی نمایید و اگر دیدید که در این قسمت هیچگونه مشکلی وجود ندارد, احتمال زیاد دلیل روشن نشدن دیگر مشکلاتی است که ذکر شد و برای بررسی و رفع آنها حتما باید با تعمیر کار متخصص کولرگازی تماس بگیرید. که ما در تاسیساتی شو با متخصصین مجرب در خدمتتان هستیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی ایوولی غرب تهران

اگر کولر گازی شما برند سامسونگ است پیشنهاد می کنم در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر آن مقاله تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران را مطالعه نمایید.

دلالیل خنک نکردن محیط با کولر گازی پنجره ای یا عدم خروج هوای خنک از کولرگازی

اولین عاملی که در خنک نکردن کولر گازی تاثیرگذار است عدم سرویس به موقع و نگهداری نامناسب از دستگاه می باشد.در سرویس کولر گازی فیلترها بررسی می گردند تا در صورت وجود آلودگی و کثیفی شسشتو داده شوند و یا اگر نیاز به تعویض می باشد این تعویض در زمان مناسب صورت گیرد. پس فیلترهای کثیف و یا معیوب می تواند دلیل عدم خروج باد خنک از کولر گازی باشد.

خرابی کندانسور دلیل دوم برای خنک نکردن کولر گازی می باشد که این مورد باید حتما توسط تعمیرکار متخصص کولر گازی بررسی و رفع گردد که ما در گروه تاسیساتی شو این خدمت را به شما ارائه می دهیم.

***اگر کولر گازی پنجره ای شما از برند اجنرال است پیشنهاد می کنم حتما مقاله تعمیر کولر گازی اجنرال را مطالعه نمایید و بدانید که تمامی این مشکلات در تیم تخصصی تاسیساتی شو قابل تعمیر هستند و اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد تمامی قطعات اورجینال برای شما نصب می گردد.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی مدیا در غرب تهران

خرابی کمپرسور کولر گازی پنجره ای 

شماره تماس تعمیرکاران کولر گازی در تهران 09196017175 | 09216051688

دلایل روشن خاموش شدن ناگهانی کولر گازی پنجره ای

  • ترموستات: ترموستات وظیفه این را دارد که دما را بدرستی تشخیص دهد و در زمان مناسب اقدام به خاموش و روشن شدن کولر گازی نماید. اگر ترموستات بدرستی عمل نکند و نتواند دما را تشخیص دهد با مشکل خاموش روشن شدن ناگهانی کولرگازی مواجه خواهید شد.
  • فین های کندانسور: اتفاقی که ممکن است برای فین های کندانسور بیافتد و باعث خاموش روشن شدن ناگهانی کولر گازی گردد گیر کردن آشغال درون فین ها می باشد و برای رفع این اختلال باید از تعمیرکاران کولر گازی کمک بگیرید.

دلایل یخ زدگی کولر گازی پنجره ای

دلایل یخ زدگی کولر گازی پنجر های با کولر گازی اسپلیت دارند و به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم:

  • یکسره کار کردن کمپرسور: اگر کمپرسور بصورت یکسره کار کند و باعث بالا رفتن دمای محیط شود این منجر به یخ زدگی کولر گازی می گردد و در این زمان باید دمای ترموسات را بدرستی تنظیم نمایید و اگر بازهم مشکل برطرف نگردید حتما با تعمیر کاران ما در تاسیساتی شو تماس بگیرید.
  • خرابی فن کولر گازی پنجره ای: اگر عملکرد کولر گازی برعکس شود و هوای سرد را به بیرون دهد و هوای گرم را به داخل میتواند بدلیل خرابی فن ها کولر باشد که منجر به یخ زدگی کولر گازی می گردد و در این حالت ممکن است مسدود بودن شبکه اپراتورها باعث بروز این مشکل شده باشد. در این مورد هم می توانید از همکاران ما کمک بگیرید.

اگر بدنبال نصب کولر گازی و اسپلیت هستید پیشنهاد می کنم در ابتدا کمی اطلاعات در این زمینه کسب نمایید و مقاله نصب کولر گازی و اسپلیت در تهران  را مطالعه نمایید.

عدم ریزش و جمع نشدن آب در سینی زیر کولر گازی پنجره ای

در قسمت بیرونی کولر گازی یک سینی زیر آن قرار گرفته است که اگر رطوبت موجود در محیط داخلی به اندازه کافی باشد آب درون سینی جمع می شود و باید گفت این به معنای عملکرد صحیح دستگاه می باشد.در زیر دلایل عدم ریزش آب را بررسی می کنیم:

  • رطوبت:رطوبت موجود در محیط داخلی اگر پایین باشد,آب درون سینی جمع نمی گردد.
  • گرفتگی مسیر لوله تخلیه: اگر مسیر لوله تخلیه دچار گرفتگی گردد,ریزش آب از کولر گازی انجام نمی گردد و آب درون سینی جمع نمی شود.برای رفع این مورد نیاز به تمیز شدن مسیر لوله تخلیه از جرم و رسوبات و آلودگی ها می باشد.

دلایل سر و صدای زیاد کولر گازی پنجره ای

  • عدم نصب صیحیح دستگاه و تراز نبودن محل نصب.
  • لاستیک های ضربه گیر کولر گازی اگر خراب و پوسیده باشند باعث می گردند که لرزش و صدای کولر گازی در حین عملکرد منتقل شود.
  • مشکل در پروانه کولر که در حین روشن بودن به بدنه برخورد می کند و باعث ایجاد صدا و لرزش می گردد.
  • شل شدن پیچ های کمپرسور و دیگر پیچ ها و اتصالات

ارورها و کد خطاهای کولرگازی پنجره ای

در هنگام خرید کولر گازی پنجره ای یک دفترچه راهنما همراه آن است و لیستی از خطاها و ارورها داخل آن است و در هنگام مواجه با ارورها شما می توانید به دفترچه راهنما مراجعه نمایید و اگر نتوانستید مشکل را خودتان برطرف کنید می توانید با تعمیرکاران کولر گازی تاسیساتی شو تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:نرخ اتحادیه نصب کولر گازی در سال 1403

شماره تماس تعمیرکاران کولر گازی در تهران 09196017175 | 09216051688

کولر گازی پنجره ای کاربردی برای محیط های کوچیک

علائم سوختن موتور کولر گازی پنجره ای

زمانی که اختلالی در عملکرد کمپرسور کولر گازی که قلب تپنده کولر می باشد رخ دهد باعث کاهش بازدهی و سوختن موتور کولر گازی می گردد و در زیر این دلایل را باهم بررسی خواهیم کرد:

  • عدم خروج باد سرد از دستگاه: اگر مشاهده می کنید که کولر گازی حین روشن بودن باد خنک به بیرون نمی دهد و یا حتی میزان باد خنک ان کم شده است می تواند نشانه ای از خرابی موتور کمپرسور کولر گازی باشد.
  • صداهای غیر معمول: صدای کمپرسور در حالت عادی کاملا طبیعی است ولی اگر صداهایی مثل سوت کشیدن,تق تق یا لرزش شدید وجود داشت می تواند نشان دهنده خرابی کمپرسور نیز باشد.
  • پریدن فیوز: اگر با روشن شدن و کار کردن کولر گازی باعث پریدن و قطع فیوز برق می شود می تواند نشان دهنده مشکلاتی در کمپرسور کولر باشد که می تواند باعث آسیب های جدی تر گردد.
  • افزایش میزان مصرف برق: اگر کمپرسور بدرستی کار نکند می تواند باعث افزایش مصرف برق دستگاه شود و این مورد باید سریعا رسیدگی و رفع گردد.

تعمیر کولر گازی و اسپلیت یک تعمیر تخصصی است و نیاز به تعمیر کار حرفه ای و مجرب دارد و پیشنهاد می کنم جهت بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه مقاله تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران را مطالعه کنید.

هزینه تعمیر کولر گازی پنجره ای

هزینه تعمیر کولر گازی پنجره ای به عواملی بستگی دارد:مدل و برند دستگاه,نوع خرابی و مشکل و بعد مسافت تا تعمیر گاه و با توجه در نظر گرفتن همه این عوامل هزینه تعیین می گردد ولی ما در گروه تاسیساتی شو به شما این اطمینان را می دهیم که در سریعترین زمان ممکن به محل شما آمده و نازلترین هزینه ها را از شما دریافت می کنیم.

سخن آخر و جمع بندی:

در صورت مشاهده هر یک از علائم بالا که نشان دهنده مشکلاتی در کولر گازی می باشد بهتر بلافاصله دستگاه را خاموش کنید و این مورد را اگر ساده است و می توانید خودتان برطرف کنید انجام دهید ولی بسیار بهتر در صورت وجود مشکلات جدی تر در دستگاه با تعمیرکاران کولر گازی و همکاران ما در تاسیساتی شو تماس بگیرید.