تعمیرات تخصصی کولر گازی و اسپلیت در جیحون تهران

تابستان بدون کولر غیرقابل تحمل است، به‌خصوص در مناطق گرم و مرطوب. با این حال، مثل هر وسیله الکترونیکی دیگری، کولر گازی اسپلیت نیز مستعد خرابی است و نیاز به تعمیر دارد.

کولر گازی اسپلیت به‌دلیل خنک‌کردن خوب و سطح صدای کم در چند سال اخیر خیلی محبوب شده است. اما وقتی خراب می‌شود، تشخیص و رفع مشکل آن می‌تواند سخت باشد.

در این مقاله، مشکلات رایجی که نیاز به تعمیر کولر گازی اسپلیت دارند را بررسی خواهیم کرد. اگر در جیحون و مناطق اطراف آن در تهران ساکن هستید، می‌توانید از خدمات تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جیحون استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:انواع ارورهای کولر گازی سامسونگ

شماره تماس تعمیر و سرویس کولرگازی و اسپلیت در جیحون 09196017175 | 09216051688

تعمیر کولر گازی در جیحونبیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی میتسوبیشی غرب تهران

1.نشت مبرد در اسپلیت

نشتی مبرد رایج‌ترین مشکل اسپلیت است. مبرد یا گاز AC اصلی‌ترین عامل در خنک‌کردن هوا است. اگر اسپلیت به‌درستی کار نمی‌کند، اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا گاز دارد یا نه؟

از آن‌جایی که مبرد تحت فشار بالا ذخیره می‌شود، تمام لوله‌های مسی و اتصالات انتقال‌دهنده آن تحت تنش زیاد و دائمی هستند. به دلیل رطوبت، این لوله‌های مسی ممکن است ضعیف شده و سوراخ شوند. در این شرایط گاز مبرد از کولر گازی خارج می‌شود.

اگر به چنین چیزی شک دارید، تعمیر کولر گازی اسپلیت در جیحون به شما کمک می‌کند تا مشکل را تشخیص دهید و مبرد را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:سرویس کولر گازی ایوولی غرب تهران

اگر بدنبال نصب کولر گازی و اسپلیت هستید پیشنهاد می کنم در ابتدا کمی اطلاعات در این زمینه کسب نمایید و مقاله نصب کولر گازی و اسپلیت در تهران  را مطالعه نمایید.

2. اشکالات ترموستات کولر گازی

اگر ترموستات اسپلیت کار نکند یا اگر به‌درستی کالیبره نشده باشد، ممکن است دستگاه روشن نشود و نیاز به تعمیر کولر گازی اسپلیت باشد. اگر ترموستات را روی پایین‌ترین درجه حرارت تنظیم کرده‌اید و کولر گازی اسپلیت باز هم روشن نمی‌شود، باید با تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جیحون تماس بگیرید تا سرویس کولر گازی اسپلیت به منزل شما مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر و سرویس کولر گازی هتیاچی

3. کولر گازی، هوای خنک نمی‌دهد

اگر اسپلیت هوای خنک بیرون نمی‌دهد، ابتدا مطمئن شوید که ترموستات روی حداقل دما تنظیم شده است، یعنی زیر 5 درجه سانتی‌گراد یا کم‌تر از دمای اتاق. همچنین می‌توانید با کاهش بیشتر دما، خنک‌کنندگی را بررسی کنید.

اگر بعد از 10-15 دقیقه هیچ تفاوتی در دمای هوای خروجی مشاهده نکردید، کثیفی‌های موجود در اواپراتور یا کندانسور را به دقت تمیز کنید. برای این کار و همچنین بررسی بیشتر می‌توانید از مرکز تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جیحون کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی پرتابل

انتخاب محل مناسب برای نصب کولر گازی از اهمیت بسیار بالایی در راستای عملکرد بهینه و مطلوب کولر گازی اسپلیت دارد برای همین پیشنهاد می شود حتما مقاله بهترین محل نصب کولر گازی در خانه را مطالعه نمایید.

اگر مبرد و ترموستات کولر گازی مشکل دارند و هوای خنک از کولر گازی خارج نمی شود سریعا با شماره های 09196017175 | 09216051688 تعمیرکاران کولر گازی و اسپلیت تاسیساتی شو در جیحون تماس بگیرید.

 4. رشد کپک در تهویه مطبوع اسپلیت

کپک‌ها نوعی قارچ هستند که عموماً در محیط‌های مرطوب رشد می‌کنند. سیستم های اسپلیت هم دمای محیطی دارند که به رشد کپک کمک می‌کند. اما، رشد قارچ در داخل دستگاه، نه تنها می‌تواند به کولر گازی آسیب برساند، بلکه منجر به مشکلات مختلف تنفسی هم می‌شود. پس بهتر است زودتر به این موضوع رسیدگی کنید.

 برای حل این مشکل، از تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جیحون کمک بگیرید. تکنسین‌های این شرکت، با استفاده از محلول‌ها و دستور‌العمل‌های خاص، اسپلیت شما را پاکسازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر و سرویس کولر گازی مدیا غرب تهران

اگر کولر گازی-اسپلیت شما برند سامسونگ است بهتر است قبل از هر چیزی کمی اطلاعات خود را در خصوص تعمیر آن بالا ببرید و به همین جهت پیشنهاد می کنم خواندن مقاله تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران را از دست ندهید.

5.روشن نشدن دستگاه کولر گازی

یکی دیگر از مشکلات که نیاز به تعمیر کولر گازی اسپلیت دارد، روشن‌نشدن آن است در این شرایط وقتی دکمه پاور کولر را می‌زنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. قطع برق دستگاه می‌تواند دلیل آن باشد. همچنین ممکن است فیوز مربوط به کولر گازی پریده یا سوخته باشد.

جریان برق و فیوز را بررسی کنید و در صورت لزوم فیوز سوخته را با یک فیوز نو تعویض نمایید. اگر هیچ کدام از این‌ها مشکل را حل نکرد، ممکن است مشکل از برد یا سایر قطعات دستگاه باشد. برای تعمیر برد کولر گازی اسپلیت با تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جیحون تماس بگیرید.

همچنین بخوانید:تعمیر کولر گازی گری

تعمیر کولر گازی و اسپلیت یک تعمیر تخصصی است و نیاز به تعمیر کار حرفه ای و مجرب دارد و پیشنهاد می کنم جهت بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه مقاله تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران را مطالعه کنید.

سرویس کولر گازی-اسپلیت در جیحون

اگر ساکن در جیحون تهران ساکن هستید و بوی نامطبوع از اسپلیت خارج می شود احتمالا بخاطر وجود کپک است و نیاز به سرویس و نظافت دارد و یا با مشکل روشن نشدن کولر گازی مواجه هستید ما در تاسیساتی شو با خدمات تعمیر و سرویس حرفه ای کولر گازی و اسپلیت در خدمتتان هستیم. 09196017175 | 09216051688

مشکل و اختلال برای هر برند کولر گازی ممکن ایجاد شود اما اگر کولر گازی و اسپلیت اجنرال دارید بهتر است در مقاله تعمیر کولر گازی اجنرال با برخی از این مشکلات آشنا شوید.

سخن آخر

خرابی‌هایی که در این مقاله از آن‌ها نام بردیم، تنها بخشی از مشکلات رایج کولر گازی اسپلیت است که نیاز به تعمیر کولر گازی اسپلیت دارد. شما ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شوید که دلیل هیچ‌کدام از آن‌ها را ندانید. اما برای حل این مشکلات راه حل وجود دارد. کافی است از مراکز تعمیر کولر گازی اسپلیت کمک بگیرید تا کولر شما را تعمیر کنند و در صورت لزوم یک سرویس کامل روی آن انجام دهند تا خرابی‌های بعدی به تعویق بیفتد.

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جیحون، نصب کولر گازی اسپلیت را نیز بر عهده می‌گیرد و به شما کمک می‌کند با یک نصب صحیح مشکلات را به‌حداقل برسانید.