تعمیر کولر گازی سامسونگ sumsung  از خدمات تخصصی تاسیساتی شو می باشد.تعمیر برد و کمپرسور کولر گازی سامسونگ از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو جهت تعمیر آن از متخصصین مجرب و با دانش فنی بالا کمک گرفته می شود. اگر برند کولر گازی اسپلیت شما سامسونگ sumsung است و ساکن تهران و غرب تهران هستید تیم تاسیساتی شو آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.اسپلیت سامسونگ sumsung

شماره تماس تعمیر کار تخصصی کولر گازی-اسپلیت سامسونگ برای مناطق غرب تهران 09196017175 | 09216051688

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی میتسوبیشی MITSUBISHI

چرا خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ در غرب تهران با تاسیساتی شو؟

  • در مرکز تاسیساتی شو, خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ در مناطق غرب تهران شامل دهکده المپیک, شهرک آزادی, ستارخان, سعادت آباد, جیحون, آریا شهر و ولنجک به صورت شبانه روزی در محل انجام می شود و مشتریان نیازی به جا به جایی دستگاه و متحمل هزینه های زیاد رفت و آمد و سختی حمل و نقل دستگاه نمی شوند.
  • در مرکز خدمات تاسیساتی شو تمام هزینه های تعمیر کولر گازی سامسونگ طبق نرخ اتحادیه محاسبه می گردد و تعمیرکاران و سرویس کاران اسپلیت سامسونگ تمام تلاش خود را می کنند تا شما حداقل و بهترین هزینه را پرداخت نمایید.
  • تعمیر کاران تاسیساتی شو هدفشان این است که در مرحله اول قطعاتی که دچار مشکل شده است را تعمیر نمایند و در آخرین مرحله اقدام به تعویض قطعه می نمانید. شما با خیال راحت می توانید صفر تا صد این موضوع را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

**اگر کولر گازی و اسپلیت شما اجنرال است می توانید از خدمات کولر گازی اجنرال در غرب تهران برای تعمیر و سرویس کولر گازی اجنرال استفاده نمایید.

راه های ارتباطی با ما 09196017175 | 09216051688

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب انواع مدل های کولر گازی پیشنهاد می شود مقاله نصب کولر گازی غرب تهران را مطالعه نمایید.

برند کولر گازی اسپلیت سامسونگ sumsung

کولر گازی سامسونگ یکی از برندهای معروف و معتبر صنعت دستگاه های خنک کننده هوا می باشد.در ساخت کولرهای گازی برند سامسونگ از دانش و تکنولوژی بالایی استفاده شده است مانند بهره وری و کاهش انرژی, کاهش آلودگی هوا به همین جهت از کیفیت بسیار بالایی برخودار هستند.

از ویژگی های خاصی که اسپلیت های سامسونگ دارند می توان به فیلترهای هوای با کیفیت و با قابلیت شستشو, سیستم کنترل هوشمند و با قابلیت تنظیم دمای دلخواه و طراحی زیبا که جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی می بخشد, اشاره نمود.

پس اگر شما هم از میان برندهای متنوع موجود در بازار سامسونگ را انتخاب کرده اید از انتخاب خود کاملا مطمئن و راضی باشید. ما گروه تعمیرکاران تاسیساتی شو چون برندهای مختلف کولر گازی را تعمیر و سرویس می کنیم کاملا با دانش به شما می گوییم که کدام برند معتبر است.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی هیتاچی

با این حال کولر گازی سامسونگ هم ممکن است دچار عیب ها و مشکلاتی شود که هر کدام دلیل خاص خود را دارد مانند خروج گاز مبرد, نشتی آب, خنک نکردن هوا و خروج باد گرم و دیگر مشکلاتی که در ادامه مطلب به طور مفصل به توضیح آن پرداخته ایم.

مشکلات رایج کولر گازی سامسونگ

  • خروج باد گرم از کولر گازی
  • خالی شدن گاز کمپرسور
  • کاهش پرتاب باد خنک از کولر گازی
  • مشکلات برد اینورتر کولر سامسونگ
  • خرابی کندانسور
  • نشتی آب
  • یخ زدگی پنل داخلی
  • خاموش شدن ناگهانی و مکرر دستگاه
  • صداهای آزاد دهنده از کولر
  • کم و زیاد شدن دور موتور کولر
  • و غیره

مشکلات رایجی که در بالا اشاره شد بخشی از مشکلات و عیب هایی است که ممکن است برای کولر گازی اسپلیت سامسونگ ایجاد شود که به محض بروز هر کدام از این مشکلات باید در اسرع وقت با تعمیر کار تخصصی کولر سامسونگ تماس بگیرید زیرا حل نشدن یک مشکل ممکن است باعث بروز مشکلی دیگر شود و از آنجایی که هزینه اسپلیت های سامسونگ گران می باشد در بدبینانه ترین حالت اگر دیر دست بکار شوید برای حل مشکلات و عیب های کولر گازی سامسونگ ممکن است مجبور به تعویض دستگاه و خریدن یک دستگاه جدید شوید.

بیشتر بخوانید:نصب کولر گازی مدیا غرب تهران

تعمیر و سرویس کولر گازی در شهرک آزادی
تعمیر و سرویس کولر گازی در ولنجک
تعمیر و سرویس کولر گازی در صادقیه
تعمیر و سرویس کولر گازی در جنت آباد
تعمیر و سرویس کولر گازی در شهران
تعمیر و سرویس کولر گازی در آریا شهر
شماره تماس تعمیر کار تخصصی کولر گازی اسپلیت سامسونگ برای مناطق غرب تهران 09196017175 | 09216051688

خدمات تاسیساتی شو برای رفع مشکلات کولر گازی سامسونگ

  • سرویس دوره ای کولر گازی سامسونگ
  • عیب یابی اصول کولر گازی
  • تعویض فیلترهای کولر
  • شستشوی فیلترهای کولر
  • شارژ گاز کولر
  • رفع نشتی لوله های گاز کولر
  • رفع نویز ها و سر و صداهای مربوط به موتور
  • تعمیر کندانسور کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر برد اینور تر کولر گازی سامسونگ
  • رفع مشکلات برق دستگاه
  • و غیره

اگر شما به خدماتی دیگر در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ نیاز دارید تنها کافی است با همکاران ما در تاسیساتی شو تماس بگیرید.تیم ما برای تعمیر اسپلیت سامسونگ از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می نماید و با خیال راحت می توانید همه چیز را به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی ایوولی غرب تهران

اگر کولر گازی شما از نوع پنجره ای است باید این را بدانید که گروه تاسیساتی شو انواع کولر گازی ها را تعمیر و سرویس می نماید پیشنهاد می کنم جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی گری

هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ چگونه محاسبه می شود؟

گروه تعمیرکاران و سرویس کاران تاسیساتی شو زیر نظر اتحادیه فعالیت می کنند و تمامی نرخ های اعلامی براساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و به تمام مشتریان این اطمینان خاطر را می دهیم که هیچ گونه هزینه اضافی و یا بالاتری از آنها اخذ نمی گردد و حتی قیمت ها در حالت حداقلی می باشند.

ولی عواملی که در هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ تاثیر گذار هستند شامل ظرفیت و اندازه دستگاه, نوع مشکل و خرابی, قیمت قطعات جهت تعویض, اجرت تعمیر کار و ایاب و ذهاب. نکته دیگری که بر روی هزینه ایاب و ذهاب تاثیر گذار است بعد مسافت می باشد. تیم ما آماده خدمت رسانی به مناطق غرب تهران شامل آریا شهر, صادقیه, شهرک آزادی, ولنجک, ستار خان, دهکده المیپک, سعادت آباد, جیحون, شهران, جنت آباد می باشد.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی سامسونگ غرب تهران

تعمیر کولر گازی اسپلیت سامسونگ

نکاتی جهت حفظ و نگهداری کولر گازی سامسونگ و افزایش عمر دستگاه

همیشه این جمله را شنیده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است و این مورد برای دستگاه های برقی از جمله کولر های گازی هم صدق می کند اینکه چکارهایی انجام دهیم تا کولر گازی دچار این مشکلات نشود و در راستای کمک به افزایش عمر مفید دستگاه کاری اصولی انجام داده باشیم. در زیر به برخی از این نکات مهم اشاره شده است:

  • یونیت خارجی دستگاه را در سایه نصب نمایید یا اگر فضایی که سایه داشته باشد را پیدا نکردید برای آن سایه بان بسازید زیرا تابش مستقیم نور خورشید باعث کاهش عمر مفید دستگاه می گردد و در طولانی مدت عملکرد را مختل می نماید.
  • فضای اطراف یونیت خارجی باید باز باشد و هوا اطراف آن جریان داشته باشد.
  • سرویس دوره ای دستگاه از نکات بسیار مهم در حفظ و نگهداری از کولر گازی سامسونگ می باشد. این سرویس دوره ای باید قبل از شروع فصل گرما و سرما باشد.
  • شستشوی منظم فیلترهای هوا. اگر در شهری زندگی می کنید که آب و هوایی سرشار از گرد و خاک دارد فواصل زمانی شستشوی فیلترها کوتاه تر می گردد. پس فیلترها باید همیشه تمیز باشند.
  • سالم نگهداشتن کنترل دستگاه بسیار مهم است پس از ضربه و آسیب دور نگهدارید و همچنین از دسترس کودکان.
  • در صورت بروز هر گونه مشکلی و نقصی سریعا با تعمیرکاران ما تماس بگیرید.
  • از روشن و خاموش کردن مکرر دستگاه نیز خودداری نمایید.
  • از همه مهمتر دفترچه راهنمای کولر گازی سامسونگ می باشد و شما باید پس از خریداری دستگاه حتما آن را به دقت مطالعه نمایید و تمام نکات برای حفظ و نگهداری دستگاه بطور اصولی ذکر شده است که با رعایت آنها می توانید از بوجود آمدن هر گونه مشکلی پیشگیری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر انواع کولر گازی و اسپلیت و مشکلات متداول کولرها پیشنهاد میکنم مقاله تعمیر کولر گازی اسپلیت در غرب تهران را مطالعه نمایید.

سرویس کولر گازی سامسونگ در غرب تهران

سرویس دوره ای منظم کولر گازی سامسونگ در عملکرد بهینه و مطلوب دستگاه تاثیر مثبت بسیاری دارد.کولرهای گازی سامسونگ در مدل های مختلف اسپلیت, پنجره ای, ایستاده, سقفی و داکت اسپلیت در بازار موجود هستند.برخی از کولرهای گازی برند سامسونگ این قابلیت را نیز دارند که علاوه بر سرما نیز گرما هم تولید کنند.

در نتیجه می توانیم در فصل های سرد سال به عنوان گرم کننده و در فصل های گرم سال به عنوان خنک کننده از آنها استفاده کنیم و از آنجایی که این دستگاه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند مشتریان برای سال های طولانی در فصول سرد و گرم سال از آنها استفاده می کنند.

گاهی با یک سرویس ساده کولر گازی سامسونگ و شستشوی فیلترها می توانید برخی از مشکلات را مانند خنک نکردن,پرتاب قطره های آب هنگام تولید هوای سرد و سر و صدا را رفع نماییم.پس به این توصیه دقت نمایید که حداقل یک بار در سال ترجیحا قبل از شروع فصل سرما و یا گرما اقدام به سرویس نمایید و حتما برای اینکار از سرویسکار کولر گازی سامسونگ در تاسیساتی شو کمک بگیرید.

شماره سرویسکار کولر گازی سامسونگ در غرب تهران تاسیساتی شو09196017175 | 09216051688

دلیل کار کردن پیوسته کولر گازی سامسونگ چیست؟

مهمترین دلیلی که برای این مورد وجود دارد ترموستات کولر گازی است.نکته اینجا است که ترموستات نباید به طور کامل هدایت الکتریکی داشه باشد یا اینکه به صورت مداوم ولتاژی را به کمپرسور ارسال کند که در این صورت باعث می شود که ترموستات بصورت پیوسته کار کند و در واقع کولر گازی  بصورت پیوسته کار می کند.

جهت سنجش و بررسی این موضوع شما باید با استفاده از یک مولتی متر میزان مقاومت ترموستات را بررسی کنید که اگر این مورد را که در بالا ذکر شد مشاهده نمودید باید آن را تعویض کنید. ولی ترموستات قطعه بسیار مهم و حساسی می باشد پیشنهاد می کنم از تعمیر کار کولر گازی سامسونگ در تاسیساتی شو کمک بگیرید.

چرا کولر گازی سامسونگ هوای خنک به بیرون نمی دمد؟

دلایل عدم خروج باد و هوای خنک از کولر گازی سامسونگ می تواند نشان از مشکلاتی در کمپرسور و برد دستگاه باشد. با این حال جزو مشکلاتی است که به هیچ وجه شما نباید اقدام به رفع آن نمایید و حتما در اسرع وقت در صورت مواجه با این مشکل با تعمیر کار اسپلیت سامسونگ در تاسیساتی شو تماس بگیرید تا این مشکل هر چه زودتر مرتفع گردد چون بسیار مشکل پایه ای و مهمی می باشد.

علت نشتی آب از کولر گازی سامسونگ چیست؟

لوله درین قسمتی از کولر گازی می باشد که نصب صحیح آن بسیار مهم می باشد.در مسیر تخلیه آب کولر گازی نباید مانعی قرار بگیرد که باعث جمع شدن و بازگشت آب به داخل می گردد و در نتیجه باعث چکه کردن آب از کولر گازی می گردد.بنابراین در صورت مشاهده این مشکل که باید توسط فرد متخصص رفع گردد با همکاران ما در تاسیساتی شو تماس بگیرید.

شماره تماس تعمیر کار تخصصی کولر گازی اسپلیت سامسونگ برای مناطق غرب تهران 09196017175 | 09216051688

محل نصب کولر گازی در نحوه کارکرد بهینه دستگاه نقش بسیار مهمی را دارد پس بهتر است قبل از خرید کولر گازی در خصوص انتخاب مکان نصب اطلاعات بیشتری را کسب نمایید و پیشنهاد می شود مقاله بهترین محل نصب کولر گازی چه تاثیر در عملکرد کولر دارد را مطالعه نمایید.

تعمیر برد اینورتر کولر گازی سامسونگ 

برد اینورتر که یکی از اجزای مهم کولر گازی سامسونگ ,مسئول تنظیم و کنترل سرعت کمپرسور می باشد.اگر اختلالی در عمکلرد برد کولر گازی اتفاق بیافتد باعث بروز مشکلاتی نظیر روشن نشدن کولر گازی, نوسانات شدید دما, سر و صداهای غیر معمول, نمایش کد خطاها بر روی نمایشگر می شود.

تشخیص و عیب یابی برد اینورتر کولر گازی سامسونگ نیازمند بررسی دقیق توسط متخصصین مجرب و حرفه ای می باشد.ما در گروه تعمیرکاران کولر گازی سامسونگ شبانه روزی در جهت رفع مشکلات برد کولر گازی در خدمتتان هستیم تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید در تعمیر تخصصی برد کولر گازی سامسونگ مهم نیست که کولر گازی پنجره ای باشد و یا اسپلیت و هر مدل دیگری از کولرهای سامسونگ, در تعمیرگاه مرکزی کولر گازی سامسونگ تاسیساتی شو همگی بردها قابل تعمیر می باشد پس برای تعمیر برد کولر گازی پنجره ای سامسونگ هم در خدمت شما هستیم.

برد کولر گازی سامسونگ sumsung

اگر کولر گازی شما برند ال جی است و کمپرسور آن دچار مشکل شده است و یا بدنبال تعویض آن هستید حتما این مقاله را تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی تهران را مطالعه نمایید.

نشانه های خرابی برد کولر گازی سامسونگ:

  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
  • روشن نشدن کولر با کنترل دستگاه
  • خرابی کمپرسور کولر گازی
  • سرما و گرمای بیش از حد
  • سوختن ترانسفورماتور برد کولر گازی
  • خاموش شدن ناگهانی کولر گازی
  • خرابی آی سی رگولاتور
  • مشکلات و خرابی خازن ها

قیمت تعمیر برد کولر گازی سامسونگ:

از آنجایی که برد کولر گازی یکی از مهم اجزای تخصصی کولر گازی می باشد قیمت تعمیر آن با دیگر قطعات کمی متفاوت است ولی از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید که تمامی قیمت ها و تعرفه های تعمیر براساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد و هیچ هزینه ای اضافی از مشتریان اخذ نمی گردد.اگر هم نیاز باشد که برد کولر گازی سامسونگ تعویض گردد از قطعات اورجینال استفاده می گردد.

سخن آخر

در این مقاله اشاره شد که کولر گازی سامسونگ sumsung جزو برندهای معتبر و معروف موجود در بازار می باشد و شما بعد از خرید دستگاه باید طبق دفترچه راهنمای کولر گازی از آن استفاده نمایید تا دستگاه دچار مشکل و اختلال نگردد و بتواند عمر مفیدی داشته باشد. از مشکلات کولر گازی سامسونگ صحبت شد که چه مواردی هستند و شما در صورت بروز هر گونه مشکلی خیلی بهتر است با تعمیرکار کولر گازی سامسونگ در تاسیساتی شو تماس بگیرید.

و نکته آخر اینکه اگر سرویس دوره ای کولر گازی سامسونگ را بصورت منظم انجام دهید چون سرویس کار در زمان سرویس قطعات را بررسی کرده و اگر مشکل و یا خرابی باشد به شما اعلام می نماید و این خود بهترین زمان ممکن جهت پیشگیری از خرابی های بعدی می باشد که در این مرحله براحتی توسط سرویس کار رفع می گردد.چون تیم تاسیساتی شو تمام متخصصین آن بر روی سرویس و تعمیر انواع برندهای کولر گازی تسط کامل دارند و ماهر هستند.

راه های ارتباطی با ما 09196017175 | 09216051688