اجرت سرویس کولر گازی در سال 1403

اجرت سرویس کولر گازی اسپلیت، به‌عوامل مختلفی وابسته است و معمولا ثابت نیست. با این حال توجه به این نکته بسیار مهم است که هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت و سرویس آن، قطعا بسیار کم‌تر از هزینه خرید یک دستگاه جدید است.

ما در این مقاله، عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر گازی اسپلیت را بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا یک مرکز خوب برای سرویس کولر گازی اسپلیت پیدا کنید.

شماره تماس سرویس کولر گازی در منزل تاسیساتی شو در تهران 09196017175 | 09216051688

سرویس و تعمیر کولر گازی

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی میتسوبیشی غرب تهران

عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر گازی در سال 1403

ما در این‌جا عواملی که بر هزینه سرویس و تعمیرات کولر گازی تاثیر دارند را آورده‌ایم:

فاصله تعمیرگاه  سرویس کولر گازی از محل دستگاه

هرچه فاصله محل تعمیرگاه از محل نصب دستگاه بیشتر باشد، هزینه‌های رفت‌و‌آمد بیشتر خواهد شد و در نتیجه قیمت نهایی افزایش خواهد یافت. ممکن است سرویس‌دهنده، هزینه رفت‌و‌آمد را به‌شکل جداگانه به اطلاع شما نرساند، اما مطمئن باشید که این هزینه محاسبه خواهد شد. به‌همین دلیل بهتر است برای کاهش هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت، از یک مرکز نزدیک کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:سرویس کولر گازی هیتاچی 

قیمت‌گذاری تعمیرگاه طبق نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی 1403

اگرچه هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت یک رنج مشخص دارد، اما تعمیرگاه‌های مختلف ممکن است در بالا یا پایین این رنج حرکت کنند. به‌همین دلیل لازم است قبل از سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت، هزینه‌های چند مرکز را بررسی کرده و با هم مقایسه کنید. هزینه‌هایی که از مرکز استعلام می‌کنید، معمولا شامل هزینه رفت‌و‌آمد و دستمزد تکنسین و مرکز است و هزینه خرید قطعه را شامل نمی‌شود. با این حال ممکن است قیمت‌گذاری برخی از تعمیرگاه‌ها متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: انواع ارورهای کولر گازی سامسونگ

تعمیر  و سرویس کولر گازی و اسپلیت در تهران و غرب تهران با متخصصین تاسیساتی شو

اگر می خواهید در خصوص نصب انواع کولر گازی در تهران اطلاعات بیشتری بدست بیاورید پیشنهاد می کنم مقاله نصب کولرگازی-اسپلیت در تهران را مطالعه نمایید.

هزینه قطعه کولر گازی

اگر قطعه‌ای از دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه آن جداگانه محسوب می‌شود. معمولا بیشترین هزینه سرویس کولر گازی در سال 1403 مربوط به قطعاتی است که تعویض می‌شود. در غیر این صورت هزینه‌ها به دو مورد بالا محدود می‌گردد.

هر قطعه هزینه‌ مخصوص به خود را دارد؛ برای مثال، هزینه تعویض برد کولر گازی اسپلیت از هزینه تعویض ترموستات بسیار بیشتر است. با این حال ممکن است تکنسین بتواند با تعمیر برد کولر گازی اسپلیت، از هزینه‌های بیشتر جلوگیری کند.

***اگر می خواهید از خدمات کولر گازی اجنرال در تهران استفاده کنید حتما مقاله تعمیر و سرویس کولر گازی اجنرال در غرب تهران را مطالعه کنید.

برند کولر گازی

برخی از برند‌های کولر گازی در ایران کمیاب‌تر هستند و قطعات آن‌ها نیز به سختی یافت می‌شود. بر اساس قانون عرضه و تقاضا، هرچه عرضه جنس کم‌تر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود. بنابراین، احتمال دارد برای تعویض قطعات کولرهای گازی قدیمی و یا برندهای خاص دستگاه‌های تهویه مطبوع، لازم باشد هزینه بیشتری پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی مدیا غرب تهران

جهت دریافت قیمت سرویس کولر گازی با ما تماس بگیرید. 09196017175 | 09216051688

هزینه سرویس کولر گازی در سال 1403

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی ایوولی غرب تهران

چطور قیمت سرویس کولر گازی را کم کنیم؟

برای کم‌کردن هزینه‌ها لازم است از دستگاه خود به‌ خوبی محافظت کرده و در بازه‌های زمانی مشخص آن را سرویس کنید. برخی از اقدامات مراقبتی شامل موارد زیر است:

  • دستگاه را تمیز نگه‌دارید.
  • لوله‌ها را عایق‌بندی کنید تا در زمستان یخ نزنند.
  • فیلتر‌ها را مرتبا تمیز کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • یک یا دو بار در سال از سرویس‌کار کولر گازی بخواهید تا وضعیت سلامت دستگاه شما را بررسی کند.
  • قطعات فرسوده را قبل از خرابی تعویض کنید.
  • استفاده از دستگاه را به میزان مورد نیاز محدود نمایید.

اگر میخواهید در خصوص تعمیر انواع کولر گازی اطلاعات بیشتری را بدست بیاورید پیشنهاد میکنم مقاله تعمیر کولر گازی-اسپلیت در تهران را مطالعه کنید.

سخن آخر

قیمت و هزینه سرویس کولر گازی در سال 1403 افزایش چشمگیری داشته است، اما باز همه چیز طبق نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی محاسبه می گردد و می‌توان با سرویس به موقع دستگاه و استفاده از تعمیرکاران باتجربه، از هزینه‌های سرسام‌آور جلوگیری کرد. هزینه تعمیر کولر گازی به‌عوامل مختلفی وابسته است که در این مقاله درباره آن‌ها صحبت کردیم. با انجام برخی از مراقبت‌ها می‌توانید دفعات تعمیر کولر گازی اسپلیت و هزینه سرویس کولر گازی در سال 1403 را کاهش دهید.