سرویس دوره ای کولر گازی و اسپلیت

با گرم شدن هوا اولین چیزی که به سراغش می رویم روشن کردن کولر گازی ها و اسپلیت ها است و از اونجایی که چند ماه این دستگاه خاموش بوده اند می بایست برای استفاده مجدد دوباره دستگاه بررسی و سپس راه اندازی شود. این بررسی شامل سرویس کولر گازی می باشد که از واجباتی است که باید هر ساله قبل از روشن نمودن انجام گردد و حتی در شهرهای گرمسیری بدلیل سریعتر گرم شدن هوا و به مدت طولانی تری کار کردن کولر گازی تا پایان فصل گرما ممکن است نیاز به دو بار سرویس باشد.همه چیز به عملکرد صحیح دستگاه بستگی دارد و سرویس دوره ای سالانه الزامی می باشد.

بیشتر بخوانید:انواع ارورهای کولر گازی سامسونگ

سرویس کاران کولر گازی اسپلیت تاسیساتی شو در غرب تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند
09196017175 | 09216051688

سرویس های دوره ای کولر گازی و اسپلیت جهت بهبود عملکرد دستگاه و تولید سرما و گرما مطلوب و مفید و حتی بهینه سازی مصرف انرژی می باشد که با سرویس دوره ای منظم در طی چند سال از استهلاک دستگاه پیشگیری می شود.90 درصد سرویس های کولر گازی در محل و منزل شما انجام می گردند و نیازی به بردن دستگاه به محل تعمیرگاه نمی باشد.

این نکته را دقت نمایید که حتما سرویس کولر گازی را به افراد مجرب و حرفه ای بسپارید زیرا هر گونه اشتباهی در باز و بست کردن قطعات و شستشو می تواند باعث شکستگی قطعات و آسیب دستگاه گرددد که در آن صورت باید هزینه اضافی برای تعمیر بپردازید.

بیشتر بخوانید:نرخ اتحادیه نصب کولر گازی سال 1403

اگر میخواهید بهترین محل نصب کولر گازی را در منزل و محل را بدانید کجاست پیشنهاد میکنم مقاله انتخاب بهترین محل نصب کولر گازی در خانه را مطالعه نمایید.

خدمات سرویس کولر گازی شامل موارد زیر می گردد:

تمیز کردن و یا تعویض فیلترهای کولر گازی

تعویض فیلترهای کولر گازی و اسپلیت در غرب تهرانتمیز نگه داشتن فیلترهای کولر گازی بسیار پر اهمیت است زیرا در عملکرد صحیح دستگاه تاثیرگذار می باشد.زمانی که فیلترها کثیف باشند هوا بخوبی جریان پیدا نمی کند و باعث انسداد می گردد و همین عامل بهره وری دستگاه را به میزان زیادی کاهش می دهد.

این روزها که هوای اکثر شهرها پر از گرد و غبار و خاک شده است بخصوص در شهرهای جنوبی و حتی تهران بخاطر حجم بالای آلودگی هوا ممکن نیاز باشد که فیلترها در مدت کارکرد دستگاه بعد از 2 ماه روشن بودن تمیز گردند و یا حتی تعویض شوند.شاید جالب باشد بدانید که تعویض کردن یک فیلتر کثیف و قدیمی با یک فیلتر نو می تواند باعث کاهش صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه و بهبود عملکرد آن به میزان 5 الی 15 درصد تاثیر گذار باشد.

نکته دیگر آنکه تعویض یا شستشوی فیلترها بستگی به برند فیلتر دارد بطور مثال فیلتر هپا,فیلتر ویتامین سی باید حتما تعویض گردند و قابلیت استفاده مجدد و شستشو را ندارند.

بیشتر بخوانید:سرویس کولر گازی مدیا غرب تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران و غرب تهران با متخصصین تاسیساتی شو

شستشو کندانسور کولر گازیشستشو کندانسور پنل خارجی کولر گازی اسپلیت غرب تهران

این را بدانید که کندانسور قلب دستگاه کولر گازی می باشد و اگر بدرستی کار کند می توانید اطمینان داشته باشد که دستگاه شما عملکرد صحیحی خواهد داشت.سرویس کندانسور و کویل باید هر ساله انجام گردد.از آنجایی که کندانسور کولر گازی در محیط بیرونی قرار دارد بیشتر گرد و خاک را به خود جذب می کند.در نتیجه هر ساله قبل از راه اندازی دستگاه کویل و کندانسور را بررسی نمایید و در صورت وجود آلودگی و کثیفی با کمک سرویس کار کولر گازی اقدام به تمیز نمودن آن نمایید.

بیشتر بخوانید:تعمیر و سرویس کولر گازی هیتاچی 

شستشو کویل های پنل داخلی

شستشو کویل های پنل داخلی کولر گازی اسپلیت در غرب تهرانکویل ها که همان صفحات رادیات شکل هستند در هنگام باز کردن قاب کولر گازی می توانید آنها را ببینید که بعد از مدتی فعالیت کولر آلودگی های محیطی را به خود جذب می کنند و این می تواند بر عملکرد دستگاه نتیجه منفی بگذارد.این قطعه را می توانید در ابتدا با استفاده از جارو برقی از گرد و غبار پاک نمود و در آخر با استفاده از شوینده اقدام به تمیز نمودن کویل نماییم.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی پرتابل

اگر کولر گازی و اسپلیت شما اجنرال است پیشنهاد می کنم حتما مقاله سرویس اسپلیت اجنرال را مطالعه نمایید تا با آگاهی بیشتری سرویسکار کولر گازی اجنرال را انتخاب نمایید.

جلوگیری از یخ زدگی کندانسور کولر گازی یا پنل خارجی 

یخ زدگی کندانسور خارجی کولر گازی

همانطور که مشاهده می کنید در اثر سرما پنل خارجی کولر گازی که در محیط بیرونی قرار گرفته است دچار یخ زدگی شده است. برای جلوگیری از این مشکل باید کولر گازی را عایق نمود و برای اینکار بهتر است سطح کولر را با استفاده از یک فوم بپوشانید یا هر وسیله دیگری که میدانید به عنوان عایق می توانید استفده کنید.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی گری

از صفر تا صد سرویس کولر گازی و اسپلیت در غرب تهران توسط متخصصین تاسیساتی شو با نازلترین قیمت ها و اعزام سریع به محل 09196017175 | 09216051688

سخن آخر

اگر بعد از سرویس کامل کولر گازی مشاهده کردید که دستگاه عملکرد صحیحی ندارد بطور مثال فضا را خنک نمی کند و یا دچار نشتی آب شده است و نوسانات برق و دیگر مشکلات باید از تعمیرکاران کولر گازی اسپلیت غرب تهران کمک بگیرید که همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت به محل شما اعزام شده و تمامی موارد را با دانش و تجربه کافی برای شما مرتفع می نمایند.