تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی lg

تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی در تهران و غرب تهران یکی از خدمات تخصصی است که توسط گروه تاسیساتی شو ارائه می گردد.در  گروه تاسیساتی شو ما تعمیر کار متخصص با واحد مجزا برای تعمیر کمپرسورهای کولر گازی با مجهزترین تجهیزات در نظر گرفته ایم و شما با خیال راحت می توانید تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی خود را به ما بسپارید و شاهد بهبود عملکرد طبیعی دستگاه خود باشید.

در این مطلب قصد داریم تا بصورت تخصصی تعمیر کمپرسور کولر گازی lg را مورد بررسی قرار دهیم و شما را با مشکلات احتمالی آن آشنا نماییم تا به محض بروز مشکل بتوانید اقدامات اولیه را انجام دهید و سپس با تعمیر کار متخصص کمپرسور تاسیساتی شو تماس بگیرید.

شماره تعمیر کار کمپرسور کولر گازی ال جی در تهران 09196017175 | 09216051688

 کمپرسورهای کولر گازی اسپلیت

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی میتسوبیشی MITSUBISHI

در مورد کمپرسور کولر گازی اسپلیت ال جی بیشتر بدانید

مهم ترین قطعه دستگاه ال جی , کمپرسور کولر گازی ال جی می باشد که وظیفه آن ایجاد تهویه مطبوع در محیط است.عمکلرد کمپرسور بدین صورت می باشد که گاز را از اپراتور مکش کرده و به سمت کندانسور هدایت می کند که در نتیجه آن شما می توانید شاهد خروج هوای خنک و مطبوع در محیط داخلی باشید.

در واقع باید بگوییم که کمپرسور گاز یک دستگاه مکانیکی است که با فشار گاز و حجم سرو کار دارد و عملکرد آن به این شکل است که فشار گاز را بالا می برد و حجم آن را کاهش می دهد.می توانیم بگوییم که کمپرسور قلب کولر گازی ال جی است و بروز هر گونه مشکلی در آن باعث مختل شدن عمکلرد دستگاه می گردد.

هرگز تصور نکنید که شما می توانید در صورت بروز مشکل کمپرسور را تعمیر نمایید و این کار شما و هیچ فرد عادی دیگری نیست و باید حتما از تعمیر کار متخصص کمپرسور کولر گازی ال جی کمک بگیرید.

اگر میخواهید در خصوص نصب انواع کولر گازی و اسپلیت و هزینه نصب کولر گازی اسپلیت اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد می کنم مطلب نرخ اتحادیه نصب کولر گازی در سال 1403 را مطالعه نمایید.

متداولترین مشکل و دغدغه در کمپرسور کولر گازی چیست؟

جا به جایی کولر گازی از یک محل به محلی دیگر و جهت انجام این کار باید گاز کولر داخل کمپرسور جمع گردد تا زمانی که لوله ها را باز می کنیم از هدر رفت آن جلوگیری نماییم که این فرایند حتما باید توسط متخصص تعمیر کمپرسور کولر گازی انجام گردد و کار ساده ای نیست و سپس جهت نصب در محل جدید دستگاه حتما باید وکیوم شود بدین معنی که پس از نصب دستگاه مسیر لوله ها به داخل پنل را وکیوم می کنیم و بعد گاز دستگاه را باز می کنیم و در آخر دستگاه را روشن می نماییم.

همچنین بخوانید:تعمیر کولر گازی گری

مهم ترین مشکلات و اختلالات کمپرسور کولر گازی ال جی

مهم ترین و جدی ترین مشکلاتی که در کمپرسور کولر گازی ال جی ایجاد می شود کم شدن خروجی باد خنک از کولر یا بطور کلی قطع باد خنک از کولر و خروج هوای گرم از کولر و روشن نشدن کولر گازی ال جی می باشد که در صورت مواجه با هر کدام از این موارد باید فورا با تعمیر کار کمپرسور کولر گازی lg تماس بگیرید و تعمیر کار در مرحله اول اقدام به تعمیر کمپرسور می نماید و اگر مشکل تا حدی بود که با تعمیر رفع نگردد باید کمپرسور کولر گازی ال جی را تعویض نمایید.

بیشتر بدانید:تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

جهت تعویض و نصب مجدد کمپرسور کولر گازی ال جی هم متخصصین ما براحتی این کار را برای شما انجام می دهند.            09196017175 | 09216051688

نشانه های انواع مشکلات در کمپرسور کولر گازی lg

  • کولر گازی باد گرم تولید می‌کند.
  • هوای خنک کولر گازی بسیار ضعیف است و با تنظیمات شما تغییری نمی‌کند.
  • کمپرسور صدای کوبیدن، خش خش، تق تق یا خراش تولید می‌کند.
  • در اطراف دستگاه نشتی وجود دارد.
  • به محض روشن شدن کمپرسور، فیوز می‌پرد.
  • بعد از روشن شدن دستگاه به طور ناگهانی کمپرسور خاموش می‌شود.
  • میزان برق مصرفی شما به طور ناگهانی افزایش یافته است.

تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی  یا تعویض کمپرسور کولر گازی ال جی

همانطور که در پاراگراف بالا اشاره کردیم به مشکلات احتمالی در کمپرسور کولر ال جی حال باید این نکته را متذکر شویم که در 90 درصد مواقع امکان تعمیر وجود ندارد زیرا کمپرسور به صورتی طراحی شده است که اگر با مشکل مواجه گردد بصورت کلی از کار می افتد و دیگر قابل تعمیر نمی باشد.

اما خیالتان راحت باشد تیم متخصص تاسیساتی شو در اوین گام اقدام به تعمیر کمپرسور می نماید تا هزینه های احتمالی شما را کاهش دهد و در نهایت بهترین انتخاب را برای شما انجام می دهدو در زمان تعویض کمپرسور کولر گازی ال جی این را بدانید که حتما باید از قطعات اورجینال این دستگاه استفاده گردد و این فقط توسط تعمیرکاران مجاز کولر گازی ال جی که ما در گروه تاسیساتی شو داریم امکان پذیر است.

چرا عملکرد کمپرسور کولر گازی ال جی با اهمیت است؟

میخواهم برایتان در خصوص سیستم کولر گازی ال جی و نحوه صحیح کارکرد دستگاه توضیحاتی ارائه دهم تا بتوانید این اهمیت را بهتر بدانید.  در سیستم کولر گازی قسمتی وجود دارد بنام مبرد که به ماده سرما ساز معروف است و در کل سیستم کولر این ماده در حال گردش است.عملکرد مبرد به این صورت است که در قسمت های مختلف کولر گازی دچار تغییر فاز شده و از حالت گاز به مایع و از مایع به گاز تغییر می کند.

در طول این گردش مبرد گرمای محیط داخلی را جذب نموده و آن را به خارج هدایت می کند و در مقابل هوای خنک را به محیط باز می گرداند.در این میان نقش کمپرسور کولر گازی به عنوان قلب تپنده کولر متراکم کردن و پمپاژ با فشار شدید ماده مبرد سرما ساز و ورد آن به این مدار گردش می باشد همانطور که قلب خون را به بقیه اعضا پمپاژ می نماید.

در این صورت اگر کمترین مشکلی در کمپرسور ایجاد شود و این گردش مبرد و پمپاژ آن با مشکل مواجه شود, کل سیستم کولر گازی دچار مشکل جدی شده و دیگر بدرستی عمل نخواهد کرد دقیقا مانند بدن انسان.تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی در تهران توسط تاسیساتی شو

اگر می خواهید در خصوص تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی اطلاعات بیشتری کسب نمایید پیشنهاد می کنم مطلب تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی در تهران را مطالعه نمایید.

دیگر مشکلات رایج کمپرسور کولر گازی ال جی

  • خرابی کنترل دما
  • سوختگی ترموستات کنترل دما
  • خراب بودن کنترل الکتریکی دستگاه
  • معیوب بودن خازن کمپرسور
  • کار نکردن اورلود کمپرسور
  • ایراد مکانیکی کمپرسور یا سوختن کمپرسور

دلایلی که منجر به خراب شدن کمپرسور کولر گازی lg می گردد

  • وجود اشکال در سنسور دمای محیط
  • استفاده از گازهای مبرد غیراستاندارد
  • عدم شارژ به موقع گاز کولر گازی
  • مسدود بودن مدار جریان مبرد
  • وجود نقص در عملکرد کنتاکتور
  • عدم انتقال جریان برق به خازن
  • نصب یونیت خارجی کولر گازی در محل نامناسب
  • نشت گاز به دلیل سوراخ شدن لوله‌ها به دلایلی مانند ضربه خوردن یا یخ‌زدگی

هزینه تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی درتهران 

این کاملا واضح است که اساسی ترین موردی که در هزینه تعمیر کمپرسور کولر گازی ال جی تاثیر گذار است اندازه خرابی و مشکلات کمپرسور است.در خصوص قیمت های تعمیرکاران گروه تاسیساتی شو این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی قیمت ها براساس نرخ مصوب هستند.

انتخاب بهترین محل نصب کولر گازی اسپلیت در خانه و محل کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است پیشنهاد میکنم جهت کسب اطلاعات بیشتر مطلب انتخاب بهترین محل نصب کولر گازی در خانه را مطالعه نمایید.

زمانی که تعمیر کار کولر گازی ال جی به محل شما اعزام می گردد ابتدا بطور دقیق مشکل کولر را بررسی می کند و هزینه آن را به شما اعلام می نمایند و در صورت تایید و توافق شما اقدام به تعمیر و یا تعویض کمپرسور می نماید.

گروه تاسیساتی شو به جهت آنکه بتواند کمترین و حداقل ترین هزینه ایاب و ذهاب را دریافت نماید که این هزینه برای مشتریان جدید اولین بار رایگان است تنها در محدوده مناطق غرب تهران به شما مشتریان عزیز خدمت رسانی می نماید و به همین دلیل می تواند در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می گردد.

تعمیر کمپرسور کولر گازی اسپلیت ال جی در غرب تهران 09196017175 | 09216051688