چرا کولر گازی ال جی را انتخاب کنیم؟

کولر گازی ال جی در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده است حتی در شهرهایی که از کولر آبی استفاده می کنند در کنار آن کولر گازی هم استفاده می نمایند. این می تواند بدلیل هوای خنک مطبوع و بی سر و صدا بودن و مصرف بهینه کولر های گازی lg باشد. در میان برندهای کولر گازی می توانیم به کولر گازی ال جی اشاره کنیم که برند پرطرفداری می باشد و مشتریان خود را در بازار دارد.

کولر گازی ال جی با اینکه مزیت هایی نسبت به کولر آبی دارد مثل تنظیم دمای دلخواه,هوای خنک و بدون رطوبت(مناسب کسانی که به کولر آبی آلرژی دارند می باشد),قدرت سرمایش سریع و قوی نیازمند این می باشد که هر ساله قبل از شروع فصل گرما نسب به سرویس و رسیدگی به آن اقدام نمایید تا بعد از روشن شدن دچار مشکل نشود.

جهت اطلاع از هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی در سال جدید پیشنهاد می کنم مقاله هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی در سال 1403 را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در غرب تهران

تعمیر کولر گازی ال جی در تهران

شایع ترین مشکلات و خرابی های کولر گازی ال جی lg چیست؟

علت روشن نشدن کولر گازی ال جی:

زمانی که با این مشکل مواجه شدید که کولر گازی ال جی شما روشن نمی گردد و هر کاری می کنید دستگاه هیج عملکردی را نشان نمی دهد چند عامل را بررسی نمایید و سپس با تعمیر کار کولر گازی ال جی در غرب تهران تماس بگیرید.

  • ابتدا برق دستگاه اصلی را چک نمایید که جریان برق درون دستگاه وجود داشته باشد و فیوز کنترل آن قطع نشده باشد.
  • ریموت کنترل دستگاه را چک کنید که باتری آن سالم باشد و کار کند و چراغ روی ریموت روشن باشد.
  • یکبار دستگاه را از طریق دکمه ON/OFF که بر روی آن وجود دارد خاموش و روشن نمایید.

اگر موارد بالا را انجام دادید و باز هم دستگاه روشن نشد پس بدانید که یک مشکل جدی دارد ولی هر چه که باشد قابل حل شدن است فقط کافی است با تکنسین های متخصص ما تماس بگیرید تا سریع به محل شما اعزام شده و مشکل را رفع نمایند.

تکنسین و تعمیرکار تخصصی کولر گازی ال جی در غرب تهران 09196017175 | 09216051688

بیشتر بخوانید:نصب کولر گازی مدیا غرب تهران

علت خاموش شدن خودکار کولر گازی ال جی:

اگر دستگاه شما پس از چند ساعت کارکرد ناگهان خاموش شد ابتدا عوامل زیر را بررسی نمایید:

  • فیوز مینیاتوری کولر گازی را چک نمایید و از اتصال آن مطمئن باشید و یا ممکن است این فیوز دچار مشکل شده باشد.
  • برق ساختمان,سلامت سیستم کابل کشی و برق تغذیه دستگاه را چک نمایید و از سلامت و اتصال کامل آن مطمئن شوید.
  • بررسی کنید که دستگاه بر روی حالت sleep mode نباشد که جهت بررسی آن باید کنترل دستگاه را نگاه کنید که علامت این حالت ستاره ای شکل * است و اگر دستگاه بر روی این حالت باشد بین 1 الی 7 ساعت دستگاه خود به خود خاموش می گردد.
  • ریموت کنترل دستگاه را چک نمایید تا مطمئن شوید حالت تایمر و ساعت خاموشی فعال نباشد.
  • با توجه به امکان تنظیم دمای دلخواه در کولر گازی ال جی پس از اینکه دستگاه به دمای مورد نظر رسید,کمپرسور دستگاه خاموش می گردد ولی پنل دستگاه بر روی حالت سرمایش خود کار می کند.

تنظیم دمای کولر گازی-اسپلیت

**برای کولر گازی های برندهای دیگر هم ممکن است این مشکل ایجاد شود و شما با مطالعه تعمیر کولر گازی اجنرال در غرب تهران می توانید با ما بیشتر آشنا شوید و خیالتان راحت باشد که بهترین تعمیرکار برای شما اعزام می شود.

مشکل در سرمایش کولر گازی ال جی(اسپلیت lg هوای خنک نمی دهد یا پرتاب باد خنک بسیار ضعیف است)

در بررسی این مشکل حالات مختلفی وجود دارد که تک به تک باید چک شوند بطور مثال:سرمای خروجی از کولر گازی با دمای تنظیم شده مطابقت ندارد؟دستگاه خاموش است ولی دستگاه بیرونی کولر گازی هنوز کار می کند و دلیل عدم عمکلرد صحیح ترموستات؟در این حالت های ذکر شده باید عوامل زیر را بررسی کنید و اگر نتوانستید مشکل دستگاه را تشخیص دهید و آن را برطرف نمایید...

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی ایوولی غرب تهران

 با تعمیرکاران کولرگازی ال جی مرکز تاسیساتی شو تماس بگیرید. 09196017175 | 09216051688

بررسی فیلتر هوا کولر گازی ال جی

وظیفه فیلترهای هوا جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به محیط داخلی می باشد و اگر فیلترهای هوا کثیف و آلوده شوند این عملکرد را بدرستی انجام نمی دهند. پس فیلترهای هوا را بررسی نمایید و در صورت وجود آلودگی انها را بشویید.

تعمیر و سرویس اسپلیت ال جی

بررسی فیلترهای هوا و شستشو و نظافت فیلترهای هوا از مواردی هستند که در سرویس اسپلیت ال جی مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند و همچنین مشکلاتی که در بالا اشاره در زمان سرویس داکت اسپلیت ال جی اگر تعمیر کار کولر گازی ال جی تاسیساتی شو با آن مواجه گردد تمامی این موارد را برای شما مرتفع میسازد.

بررسی فیلتر هوای کولر گازی -اسپلیت ال جیمشکل در کندانسور کولر گازی ال جی

همیشه این را شنیده ایم که کندانسور قبل دستگاه می باشد و اگر بدرستی عمل نکند دستگاه در سرمایش و خروج هوای خنک دچار مشکل می گردد و عملکرد آن بدین صورت می باشد که هوای گرم داخل محیط را به داخل دستگاه می کشاند و از پنل خروجی این هوای گرم را به بیرون می دهد و در واقع انتقال و خروج گرما و می باشد که در پی آن سرما به داخل محیط وارد شود.

همچنین بخوانید:تعمیر کولر گازی هیتاچی

مشکل در سنسور تشخیص دما کولر گازی ال جی

اگر سنسور تشخیص دما که یک سنسور حرارتی است و وظیفه کنترل دمای محیط را به عهده دارد دچار مشکل گردد سبب اختلال در کار کولر گازی می گردد.

کولر گازی خریده اید اما هنوز نمیدانید در کجای خانه آن را نصب کنید پیشنهاد می کنم مقاله بهترین محل نصب کولر گازی در خانه را مطالعه نمایید.

مشکل برد اصلی کولر گازی ال جی

اگر برد کولر گازی بدرستی کار نکند سبب اختلال در عملکرد کولر گازی می گردد زیرا تمام دستورها در دستگاه به عهده برد می باشد.

خرابی خازن کولر گازی ال جی

خازن وظیفه راه اندازی کمپرسور را به عهده دارد و اگر دچار مشکل گردد کمپرسور در عملکرد خود دچار اختلال می گردد و این باعث خرابی در دستگاه می گردد.

مشکل در موتور فن بیرونی و داخلی کولر گازی ال جی

متور فن بیرونی وظیفه بحرکت درآوردن پروانه فن جهت انتقال گرمای کویل کندانسور را دارد و موتور فن داخلی وظیفه به حرکت دراوردن بلوور فن جهت انتقال گرمای محیط به اپراتور را دارد و اگر هر دوی آنها دچار اختلال گردند سرمایش دستگاه از بین می رود یا ضعیف می گردد.

همچنین بخوانید: نصب کولر گازی اسپلیت در غرب تهران

یونیت یا پنل خارجی کولر گازی ال جی در پشت باماپراتور و مبرد دیگر اجزای کولر گازی ال جی می باشند که در صورت وجود مشکل در آنها عملکرد دستگاه با اختلال مواجه می گردد.

موارد دیگری که در زیر اشاره می کنیم می توانند باعث وجود نقص و اختلال در کارکرد کولر گازی ال جی گردند و خیلی بهتر است در همان ابتدا مشکلات را تشخیص دهید تا خرابی دستگاه بیشتر نشده است و این نکته را بدانید هرگز کار را به افراد غیر متخصص و غیر حرفه ای نسپارید زیرا عدم تجربه کافی آنها می تواند باعث خرابی بیشتر دستگاه گردد که در مواردی حتی غیر قابل جبران باشد و یا حتی هزینه های گزاف بابت تعمیر دستگاه از شما دریافت کنند و یا قطعات تقلبی را با قیمت بالا در دستگاه استفاده کنند. پس همیشه انتخاب شما باید متخصصین حرفه ای و مجرب باشد که ما در گروه تعمیرکاران کولر گازی ال جی در غرب تهران در خدمت شما هستیم.

در ادامه دیگر مشکلاتی که کولر گازی ال جی ممکن است به آنها دچار شود را ذکر می نماییم:

  • مشکلات در فیوز کولر گازی ال جی و علت پریدن فیوز:

  • دلیل این مشکل می تواند ولتاژ نامناسب برق تغذیه,خرابی فیوز مینیاتوری,خرابی خازن کولر گازی,مشکل در اتصلات سیم کشی و کابل,نامناسب بودن ظرفیت کنتور برق اصلی.
  • آبریزش یا نشتی آب از کولر گازی ال جی

  • این مورد به خودی خود ایراد محسوب نمی گردد و دستگاه می تواند سالم باشد و این بستگی به پاسخ این سوالات دارد که تعمیرکار متخصص از شما می پرسد:آیاد در فضای داخلی آب از اسپلیت چکه و نشت می کند؟آیا این آبریزش در هنگام روشن بودن کولر گازی ال جی می باشد؟ آیا خروج و پرتاب یخ از کولر گازی ال جی دارید؟

نشتی و ریزش آب از یونیت داخلی کولر گازی

  • عدم تخلیه آب از لوله درین کولر گازی ال جی

  • یخ زدگی و نشتی آب از یونیت بیرونی کولر گازی ال جی در فصل زمستان
  • یخ زدگی در فصل زمستان می تواند طبیعی باشد ولی اگر لایه های یخ ضخیم باشند میتواند به این دلایل باشند:میزان نامناسب گاز دستگاه,خرابی موتور فن دستگاه بیرونی,خرابی خازن,خرابی رله برد کمپرسور,کثیفی کویل کندانسور,سرد بودن بیش از حد هوای بیرون.
  • علت پرتاب آب از دستگاه داخلی کولر گازی ال جی

  • این مشکل می تواند به این دلایل باشد:عدم تراز بودن نصب یونیت داخلی,شکستگی لوله تخلیه آب,عدم سرویس و نگهداری مسیر عبور آب,استفاده از شلنگ تخلیه آب با سایز نامناسب,خراب بودن پمپ تخلیه آب

اگر کولر گازی پنجره ای دارید و میخواهید در خصوص مشکلات و تعمیر آن اطلاعات بیشتری بدست بیاورید پیشنهاد می کنم مقاله تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای را مطالعه نمایید.

  • صدای غیر طبیعی یونیت داخلی کولر گازی

  • این مشکل می تواند به این دلایل باشد: عدم قرارگیری دستگاه داخلی پنل بر روی سینی در هنگام نصب,کثیف بودن بلوور فن,کثیف بودن پیش فیلتر,عدم قرار گیری درست قاب پنل
  • صدای غیر طبیعی یونیت بیرونی کولر گازی ال جی

  • علت یخ زدن لوله بزرگ کولر اسپیلت ال جی

  • نحوه ریست کردن ریموت کنترل کولر گازی

  • نشتی  گاز کولر گازی ال جی

در آخر پیشنهاد می کنم اگر میخواهید در خصوص تعمیر انواع کولر گازی و اسپلیت اطلاعات بیشتری را بدست بیاورید مقاله تعمیر کولر گازی و اسپلیت تهران را مطالعه نمایید.

موارد ذکر شده در بالا که از جمله مشکلات کولر گازی ال جی می باشند مواردی هستند که به هیچ وجه نباید خودتان برای تعمیر آن دست بکار شوید و حتما باید کار را به کاردان آن بسپارید.

گروه تاسیساتی شویکی از تعمیرگاه های مجاز برای تعمیر کولر گازی ال جی درمنطقه غرب تهران می باشد و شما می توانید هر زمان که خواستید با ما تماس بگیرید تا نیروی متخصص به محل اعزام گردد و با نازلترین هزینه مشکل دستگاه را رفع نماید.

تماس با تعمیرکاران کولر گازی ال جی تهران 09196017175 | 09216051688