هزینه نصب کولر گازی ایران رادیاتور در غرب تهران

کولر گازی ایران رادیاتور که به آن اسپیلت دیواری ایران رادیاتور هم گفته می شود یکی از بهترین برندهای کولر گازی در ایران می باشد.کولر گازی ایران رادیاتور نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار ایران طرفداران بیشتری دارد و آن بدلیل مزیت های این محصول می باشد از قبیل برچسب انرژی آ دو مثبت,انتخابی مناسب برای شهرهای بزرگ با آلودگی زیاد,گاز مبرد مصرفی,کمپرسور روتاری و غیره می باشد.

هزینه نصب کولر گازی ایران رادیاتور به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است ولی از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید که در گروه تاسیساتی شو تمامی هزینه ها طبق نرخ مصوب اتحادیه اخذ می گردند.

  • مکانی که کولر گازی در آن نصب می شود که معمولا در پشت بام و یا تراس است.
  • نوع و ظرفیت کولر گازی
  • میزان داکت کشی و سیم کشی
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • نوع نصب کولر گازی

بصورت کلی هزینه نصب کولر گازی در برندهای مختلف فرق چندانی باهم ندارد و مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت شرایط نصب می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی سامسونگ در غرب تهران

برای نصب و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در غرب تهران با ما تماس بگیرید 09196017175 | 09216051688

تعمیر تخصصی کولر گازی ایران رادیاتور در غرب تهران

کولر گازی ایران رادیاتور از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است و یا بهتر است بگوییم پنل داخل و پنل بیرونی.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

نصب پنل داخلی کولر گازی ایران رادیاتور

جهت نصب یونیت یا پنل داخلی کولر گازی ایران رادیاتور اولین چیزی که مهم است انتخاب محل مناسب نصب می باشد. که یسری نکات مهم باید در این زمینه رعایت گردد و نصاب حرفه ای کولر گازی ایران رادیاتور این کار را بدون هیچگونه مشکلی برای شما انجام می دهد.

اگر هم خودتان می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید پیشنهاد می کنم مقاله انتخاب بهترین محل نصب کولر گازی در خانه را مطالعه نمایید.

بعد از انتخاب محل نصب سوراخ های مورد نیاز جهت نصب لوله ها و کابل ها بر روی دیوار ایجاد می گردند و در نهایت اتصالات لوله ها انجام می گردد و پنل داخلی بر روی دیوار نصب می شود.

**اگر کولر گازی شما برند اجنرال است و نگران نصب مجدد آن و تعمیرات آن هستید پیشنهاد می کنم مقاله تعمیر و نصب کولر گازی اجنرال در غرب تهران را مطالعه نمایید تا با خیال راحت بتوانید از خدمات کولر گازی اجنرال تاسیساتی شو بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:نصب کولر گازی مدیا غرب تهران

پنل خارجی کولر گازی ایران رادیاتور

بیشتر بخوانید: تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای

نصب پنل خارجی کولر گازی ایران رادیاتور

قسمت پنل خارجی کولر گازی ایران رادیاتور شامل کمپرسور و لوله های فشار قوی می گردد. جهت نصب پنل خارجی هم باید ابتدا مکان مناسب در بیرون برای نصب انتخاب گردد که این مورد هم توسط نصاب کولر گازی انجام می گردد و سپس سوراخ کاری های لازم بر روی دیوار جهت نصب لوله ها و کابل ها انجام می گردد و در نهایت پنل خارجی بر روی دیوار نصب می گردد.

اگر در خصوص نصب کولر گازی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پیشنهاد می شود مقاله نصب کولر گازی-اسپلیت در غرب تهران را مطالعه نمایید.

گروه تاسیساتی با کادری مجرب با نازلترین هزینه نصب کولر گازی ایران رادیاتور را برای شما انجام خواهد داد جهت اطلاع دقیق از هزینه و هماهنگی جهت نصب با شماره های 09196017175 | 09216051688 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی گری

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در غرب تهران

کولر گازی ایران رادیاتور هم مانند دیگر برندهای کولر گازی ممکن است دچار یسری عیوب و مشکلات گردد که شما را نیازمند به تعمیرات نماید.در زیر به برخی از این مشکلات اشاره شده است:

  • عدم خروج باد خنک از کولر گازی ایران رادیاتور
  • خروج باد گرم از کولر گازی ایران رادیاتور
  • خنک شدن تنها بخشی از محیط
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه اسپیلت دیواری ایران رادیاتور حین کار کردن
  • روشن نشدن کولر گازی ایران رادیاتور
  • مشکلات برق و اتصالات کولر گازی ایران رادیاتور
  • خرابی کمپرسور کولر گازی ایران رادیاتور
  • صداهای تق تق و بلند در زمان کار کردن دستگاه کولر گازی ایران رادیاتور
  • نشتی آب کولر گازی ایران رادیاتور
  • مشکلات و خرابی مبرد کولر گازی ایران رادیاتور

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران

جهت رفع و تعمیر تمامی مشکلاتی که در بالا ذکر شد و یا هر گونه مشکل دیگری در دستگاه کولر گازی ایران رادیاتور می توانید سریعا با تعمیر کار کولر گازی ایران رادیاتور در غرب تهران تماس بگیرید(مناطق تحت پوشش غرب تهران شامل پونک,جنت آباد شمالی,شهران,شهرک آزادی,ستار خان,سعادت آباد و دهکده المپیک می باشد)
شماره های تماس
09196017175 | 09216051688

سرویس کولر گازی ایران رادیاتور در غرب تهران

با شروع فصل گرما زمان آن رسیده است که کولر های گازی در منازل و محل های کار خود را روشن نماییم و همیشه به یاد داشته باشید که قبل از روشن نمودن وسایل سرمایشی باید آنها بررسی و سرویس کرد تا از عملکرد صحیح آنها مطمئن شویم و در مصرف برق و انرژی صرف جویی نماییم.

بیشتر بخوانید:تعمیر کولر گازی هیتاچی

موارد مهمی که در سرویس کولر گازی ایران رادیاتور برررسی می شوند:

چک کردن فیلترهای کولر گازی که اگر نیاز به تمیز شدن و شستشو دارند انجام گردد و معمولا این مورد الزامی است چون قطعا بعد از یک سال خاک و غبار بر روی فیلترهای نشسته است. پس باید از تمیز بودن فیلترهای مطمئن شویم.

موارد دیگر که در سرویس کولر گازی بررسی می شوند: بررسی اتصالات برقی,چک کردن نشتی احتمالی آب ,شارژ گاز کولر, تست کمرپسور و مبرد می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر کولر گازی ایوولی غرب تهران

جهت سرویس کولر گازی ایران رادیاتور در غرب تهران اگر ساکن مناطق جنت آباد,پونک,ستارخان,سعادت آباد,دهکده المپیک,شهرک آزادی هستید با شماره های زیر تماس بگیرید.
09196017175 | 09216051688

سخن پایانی

در خصوص هزینه تعمیر و نصب کولر گازی ایران رادیاتور در غرب تهران این هزینه براساس نوع کار تعیین می گردد که عوامل مختلفی بر روی آن تاثیر گذار هستند. که در این خصوص پیشنهاد می کنم مقاله هزینه سرویس کولر گازی در سال 1403 را مطالعه نمایید.